|
|
EndofDay | 2008, wrz 21 17:19
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
Mi się podobało takie zdanie jak dm padło i ludzie poprzechodzili tu a gracze, którzy zaczęli grali na mw dłużej wyśmiewali ich że taki z dm to może zrobić postać i ścinać ją 3 lata marchewke na polach w brit. Myślę, że pomimo wkładu jaki trzeba włożyć w stworzenie postaci daje ona potem dużo satysfakcji a dodając to, że uo jest jedyną chyba grą, w której istnieje bierne makro nie odczuwa się tak bardzo czasu spędzonego przy grze (w czasie online) jak w innych grach. |
|
Drezu | 2008, wrz 21 17:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2013, sie 2
Ostrołęka | |
sztefen +1
|
| ████████████████ ████████████████ Nowi gracze ████████████████ Wiedza lepiej. ████████████████
|
Motyl | 2008, wrz 21 19:32
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 4
Bydgoszcz | |
A ja cieszylem sie w pelni gra moim wojem w wieku okolo 25 lat;] Wcale nie trzeba miec statow 9/8 zeby wyjsc na pk i sie poganiac
|
| Ostrołęka, Olsztyn, aktualnie Bydgoszcz...
|
empty | 2008, wrz 21 21:16
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 14
brak | |
bywa. Ja się bawiłem postacią przy 36 latach. Fakt że to była moja pierwsza postać czyli ostry noob. 100 walki 100 takty i już coś można zdziałać. Często się latało i dobijało poprostu a potem spierdalało pod straż ;] Postać można zrobić szybko 100 górnika 100 druta 100 hide w wieku 23 lat spokojnie zrobisz moim zdaniem. Na tym można zarobić kupic stuff i jakoś zacząć grę i powoli się rozkręcać. Ci co mają znajomości i grali wcześniej najczęściej robią krasia 10/45/10 i przy wieku 23 lat wymiatają. Ale to jest rzadkość. Pozdrawiam! |
|
RespekT | 2008, wrz 21 21:45
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
bez sensu wydaje sie gra komputerowa, ktora przez wiekszosc czasu polega na graniu... na gitarze, ogladaniu filmow, albo nauce. to sie calkowicie z celem mija.
wszystkie czynnosci i tak wykonuja skrypty... wiec po co tracic na nie czas?
|
| There is no spoon
|
EndofDay | 2008, wrz 21 22:36
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
BRB | |
Żebyś (tak jak było powiedziane wyżej) nie patrzał na uo jako na gre przy której sie nic nie robi tylko spędza się setki godzin online siedząc i cwicząc umiejętności. Ale żebyś patrzał przez pryzmat gry z innymi ludźmi a czas dojścia postaci do poziomu umożliwiającego rywalizację z innymi mógł dzielić np. z nauką czy innymi przyjemnościami realnego świata (jak napisał sin). |
|
RespekT | 2008, wrz 21 22:42
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
uhum...
jak patrzec na uo przez pryzmat gry z innymi, kiedy kazdy wlacza makro i sie odzywa tylko jak sie go po imieniu zawola, bo mu wtedy makro sygnal dziewkowu puszcza, ze cos jest nie tak?
siedza 3 osoby u krawca, kazdy makro ma wlaczone... i gdzie sie tu wyraza ta gra z innymi? z innymi botami chciales powiedziec?
gdyby usunac ten element przydluegiego koksu, ktory jest zwyczajnym martnotrawieniem czasu, energii i pieniedzy, faktycznie mozna by sie bylo skupic na GRZE multi PLAYER.
a i czas na przyjemnosci zycia realnego by sie wydluzyl
dlugi czas koxu skilli rzemieslniczych nie sluzy nikomu i niczemu
|
| There is no spoon
|
Anthar | 2008, wrz 23 19:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Nie chodzi o 70% umiejętności, bo każdy może sobie skoksać jedną umiejętność w dwa dni. Chodzi o długotrwały i "stały" koks i sposób na względne "wyrównanie" poziomu graczy.
Zresztą, niema co gadać, skoro dwie, trzy osoby co najwyżej rozumieją problem. Może wy macie jakieś propozycje, starsi i bardziej doświadczeni gracze, chcący zwiększyć online i zdobyć nowych graczy, pozostawiając przyjemność z gry.
|
| Pozdr, Anthar! | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|