|
|
Ja | 2008, wrz 27 15:09
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
I dodać tam skrzynkę pocztową.
|
| 89% graczy uważa że najważniejsza w grze jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
|
HaMinus | 2008, wrz 29 11:50
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
Nie istnieje |
Bojowki da sie zrobic nawet wiecej;] Z innymi skillami jest ciezej ale to kwestia gp, 23 lata postaci i masz postac zdolna cos zrobic, jak ktos nie potrafi Gmi nie beda pod ta osobe podpinac calego shardu, powiem jeszcze raz na poczatku shardu kazdy bil katana z zelaza w skorach vendor majac na start 200gp, przejrzyj archiwum forum, czy ktos wtedy plakal i wyciagnij wnioski. Seires nie prowokuj, pozdro&pocwicz:* |
|
RespekT | 2008, wrz 29 21:43
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
wchodzi mlody gracz do gry i widzi na start 2,5k. uwaza to za normalna sytuacje. laduje na wyspie noobow, gdzie nei da rady skoxac ani drwala, ani maga, ani inskrypcji, utrudniony jest kox stolarstwa i lucznictwa.
w 72h online faktycznie da sie zrobic duzo. jednak 72h online to sa 2-3 tygodnie czasu rzeczywistego. czy duzo? ciezko okreslic. na pewno duzo zeby wbic skilla tylko po to, zeby go poznac i stwierdzic, ze jest malo przydatny.
dalej nie wiem dlaczego szybszy kox do 70 uwazacie za zagrozenie dla kogokolwiek, ale juz nie wazne. na sile swoich pomyslow forsowac nie mam zamiaru i nic wiecej w temacie do powiedzenia nie mam.
|
| There is no spoon
|
alacer | 2008, wrz 29 23:54
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
proponuje dodac do FAQ i wszedzie gdzie pojawia sie okreslenie "startowe" ze kiedys bylo 200gp
Respekt - koks do 70 jest szybki, niemal wszystkiego.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
diakon | 2008, paź 7 11:05
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
maga moze i skosasz biernie woja niestety nie przeciw takim pomyslom nie masz czasu nie zaczynaj bo w ciagu tygodnia czy miesiaca nic nie osiagniesz ,caly urok w tym ze postac rosnie w miare uplywu czasu to tak jak w zyciu cos co latwo przychodzi nie daje takiej satysfakcji jak dojscie do czegos ciezka praca okupiona dosc spora strata czasu , strata moze nie bo sam sie na to godze ale postac stworzona i w ten sposob jak teraz daje naprawde wiele radosci traktoj ja jak swoje dziecie ktore rosnie wraz z toba uczome i szkolone przez ciebie wtedy spojrzysz na mw inaczej pozdro dla wszystkich |
|
alacer | 2008, paź 7 16:07
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
i pamietaj ze to Twoje dziecie bedzie kiedys mordercą
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
diakon | 2008, paź 7 22:10
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
w pewnym sensie masz racje bo czy blue czy red by przezyc zabijac musi tu nie ma wyboru |
|
Giness | 2009, lut 23 20:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 24
Sosnowiec | |
zaczełem grać na tym shardzie (pierwszy shard) 536 dni temu ale niedawno straciłem konto i założyłem sobie nowe jakieś 2 tyg temu i muszę stwierdzić że nowym osobom gra się duurzo łatwiej niż wtedy gdy ja zaczynałem,
Moja stara postać miała 43 lata i byla bardzo słabo skoksana jak na ten wiek może dla tego ze wolałem gadac se z ludzmi i klimacić niż non stop koxać , moze wy tez sprubujcie tak grac skupcie sie na rolplay ,stwórzcie swoim postaciom charakter itp. i zobaczycie ze wcale nie trzeba mieć mocnej postaci żeby się dobrze bawić , a staty i skille z czasem na spokojnie sobie wbijecie.
Przez krótki czas grałem na innym shardzie gdzie był bardzo szybki gain i arty dostępne dla karzdego w parę dni miałem postać 100/80/60 (palladyn GM) niby fajna postać ale na prawdę nic nie warta. I chyba właśnie dla tego jest tam mały online gra sie szybko nudzi jak jest za latwo.
|
| Słonko świeci,droga równa, żuczek toczy kulkę gówna. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|