|
|
Adi001100 | 2012, sie 14 02:48
|
|
|
|
|
| Maalus Lillith | |
|
2010, maj 3
Rybnik | |
No profit w wysokości skilla, co 20% to zbyt rzadko, żeby to urozmaicić; dałoby się koksać normalnie oraz z questami, więc "hardkory" nie byliby poszkodowani, a ludzie, którzy lubią pobiegać sobie z britt do minoc ubijając przy tym koniem zombiego mieliby z tego profity
|
| http://i.imgur.com/xN2Ud.gif
"Parafrazując klasyka "this aren't the druids you're looking for"(...)" - Thing
|
Mischa | 2012, sie 14 09:26
|
|
|
|
|
| Incantari | |
|
2011, kwi 28
P-owo | |
Adi wystarczy użyć troszkę wyobraźni i postawić się w roli nowego gracza... a tak Twój post to znowu woda na młyn dla mojego pomysłu...
Bo młody jak uzbiera 200k GP (w pocie czoła - nie ważne jak) to sobie może kupić "namiot" u vendora, a NIE np. katane z roya od innego gracza i TAK jest. Byłbym gotów stwierdzić, że GP nowy może wywalać w kosz - wyolbrzymiając problem, ale byś to zaraz wyśmiał. 2000 GP z byle potwora? I tu właśnie widać, że nie potrafisz się wczuć w nowego gracza Dla nowego taki "byle" potwór z 2k GP jest nie osiągalny przez długi czas gry.
Tu masz rację, ale to jest dużo zdrowsza sytuacja, niż gadanie o 4 slocie, bo nie chce się skasować paroba.
hmm w jakich? Ja znam dobrze WoWa i D3 i jakoś nowi nie mają tam problemu z kupowaniem dobrego sprzętu za GP które gromadzą i to na żadnym poziomie rozwoju ich postaci... O jakim zadłużeniu myślisz? To można się jakoś zadłużyć?
A to dziwne... bo według mnie (zaobserwowane w banku mistas - wielokrotnie) to starzy gracze służą pomocą. Ok, nie każdy nowy taką pomoc ma, nie dostają też topowego sprzętu, ale i tak dużo lepszy, niż byliby w stanie kupić (bo kupić nie mogą!).
Piszesz, że masz włama... a to już chyb nie jest czysty parobek...
Rozumiem, że mówisz o mojej. To jeśli, to miałoby wejść "solo", bez reszty, tego co proponuję, to jestem PRZECIW. Tylko ułatwiłoby to koksanie kolejnych parobów, a to kierunek w dół
Nie ma czegoś takiego jak kox skilla zarobkowego! Jeśli nowy za taki się zabiera, to jak się połapie, że za zarobione GP może sobie kupić jedynie przydatne regi, to mówi PAPA (oczywiście w tym przykładzie, start maga wydaje się prostszy, ale ja mówię ogólnie). Jak ktoś ukierunkuje młodego (lub sam się połapie) to, zaczyna koxać PAROBA ze skillami przydatnymi jego postaci! Nie po to żeby mieć GP, tylko po to żeby mieć zaplecze do sprzętu. I to jest CHORE! Niestety problem Ciebie nie dotyczy i nie potrafisz się wczuć w taką sytuację Żeby było jasne, mnie też nie dotyczy i niedotyczył jak zacząłem od zera 1,5 roku temu, po prostu mam dystans, wyobraźnię i widzę jak jest! Pomagałem też młodym, ale mi się odechciało... z 7-8 których wspierałem został 1 grający aktywnie - typ gracza, zwany przez Ciebie "hardcorem" Na takich "hardcorów" było można liczyć 9 lat temu, jak startował serwer. Przesiew ludzi był dużo większy niż teraz, a mimo to miasta były pełne.
Adi (((((( brak słów desperacko bronisz tych parobów, a zero argumentów Młody właśnie chciałby ruszyć w świat, bawić się tą grą, ale nie może bo najpierw musi mieć własne zaplecze! A sensowne staty, można teraz wbić szybko, tylko trzeba mieć sprzęt, ale jeśli za GP go nie kupie... to faktycznie wieje tylko NUDĄ...
Jeśli uważasz, ciągle, że się mylę, to napisz mi dlaczego nowi nie zostają na serwie? Pojawiają się i znikają... dlaczego tak jest?
|
| S*T*O*P parobom!
|
Pigmej | 2012, sie 14 10:29
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie zgadzam sie na usuwanie parobow!! |
|
Kosciany | 2012, sie 14 11:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Witam. Teraz ja się wypowiem Nie rozumiem, dlaczego bronicie tych parobów tak zapalczywie... Jak dla mnie jedyną zmianą jaką trzeba było by wykonać jest dodanie do regulaminu punktu, o zakazie przekłądania przedmiotów pomiędzy postaciami z jednego konta i pilnowanie tego przez GMów. Z mojego punktu widzenia oraz z punktu widzenia "klimatycznego" postacie, które nie mogą być zalogowane w tym samym momencie nie mogą się znać w grze, nie mówiąc już o przekładaniu/przesyłaniu między nimi przedmiotów. Jak ktoś ma paroba to niech sprzedaje to, co zrobi innym graczom, a jak ktoś ma np. maga/wojownika niech zarabia na potworach ew. z jakiejś jednej profesji zarobkowej (np. inskrypcja, alchemia itp). Przecież teraz większość postaci jak czegoś potrzebuje to idzie do skrzynki pocztowej i odbiera przesyłkę od swojej siostry/brata, którego tak na prawdę nigdy nie widziała na oczy. Jeżeli pilnujemy na serwerze klimatu, to trzymajmy się go w pełni, a nie po łebkach.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Wojczi | 2012, sie 14 17:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Zgadzam sie z adim. Niewielu jest nowych graczy, ktorzy w ogole chca wyjsc z jakas inicjatywa dorobienia sie czegos samemu, chociaz ostatnio spotkalem 2 mlodych ktorzy odmowili materialnej pomocy a prosili bardziej o wiedze, to sie chwali. Sam kiedys wspomagalem mlodych ale juz tego nie robie? Dlaczego? Bo taki mlody zazwyczaj padnie 2 czy 3 razy i konczy przygode z uo, bo nie jest tutaj latwo sie na poczatku czegos dorobic. Nie ma najmniejszego sensu zatrzymywac takich graczy na sile bo, niestety uo nie jest dla nich Uo jest dla wytrwalych koxow, ktorzy potrafia sie zmobilizowac i spedzic kilkaset godzin aby samemu do czegos dojsc. Takich wlasnie graczy nam potrzeba, a nie takich co padna raz czy dwa i mowia "EEe, glupia ta gra"; krzyz na droge;] Nie zgadzam sie z Koscianym, ktory twierdzi ze gra na mw jest za trudna. Co takiego jest trudne? Kox zostal przyspieszony, sa gracze i Gmi ktorzy sluza swoim doswiadczeniem czy pomoca. Zeby sie szybko dorobic jako mlody wystarczy wbic alchemie czy gornictwo i NIE WIERZE ze nie bedzie zbytu na royal czy czerwone mikstury. Sam mam alchemika i wole takie rzeczy kupic, niz samemu krecic bo raz, ze oszczedzam czas a dwa moge wspomoc mlodego dajac mu zamowienie. Nie rozumiem tych wszystkich nowych pokolen graczy UO. Ja jak zaczynalem, nie mialem nikogo, a jak sam cos osiagnalem czy zdobylem to cieszylem sie jak dziecko i wolalem sam do tego dojsc niz zebrac w banku jak to wszyscy teraz robia.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
Kosciany | 2012, sie 15 13:52
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Tylko z jedną rzeczą się nie zgadzam Blaugrana... Sprostuję: Nie miałem na myśli, że gra na MW jest za trudna, tylko że sama Ultima jest grą trudną przez to, że jest tak rozbudowana, ale jak już ją załapiesz to cię wynagradza... Ci koledzy, fani gier 3D nie cierpią 2D, wszyskich strategicznych itp. Ale mimo to jak im wysłumaczyłem Ultimę to grają i całkiem im się podoba... Chodzi tutaj o wprowadzenie ludzi w klimat tej gry, bo niektórzy jak już wspomniałem potrzebują motywacji do grania, a jeżeli nie wiesz w ogóle o co chodzi w grze, to zaraz ci sie nudzi. (Ale offtop ciągniemy )
Co do tematu: Jak się nad tym zastanowić, to masz rację. Na takie rzeczy cały czas jest rynek zbytu tak samo jak na Recalle itp. Ale chodzi mi tu bardziej o klimatyczną część świata MW, jak wytłumaczysz, że postacie, które nie mogą być razem online wysyłają sobie przedmioty, skoro się nie znają? Na innych shardach pilnują tego typu spraw. Cytat z regulaminu DM: "Zabronione jest łączenie życia posiadanych postaci w sposób ekonomiczny – zarabianie jedną postacią na drugą, zamieszkiwanie razem postaci jednego gracza, wspomaganie finansowe i materialne (również w formie przekazywanych przedmiotów)." Tylko ta rzecz mi się na MW nie podoba Reszta jest IMHO bardzo dopracowana. Dlatego pytam czy taki pomysł przyjął by się czy raczej nie.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Kosciany | 2012, sie 16 22:31
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Nie mówie, że MW jest słabe, bo IMHO jest lepsze od DM, więc nie rozumiem dlaczego miałbym się przenosić... Proponuję tylko pewną zmianę... Cytat z DM poddałem tylko jako przykład tego, co proponuję. Jeżeli nikt się ze mną nie zgadza nie trzeba się od razu spinać, odejdzie to gdzieś w zapomnienie i po sprawie.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Thing | 2012, sie 17 12:34
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Tak sobie was czytam i czytam...Temat jest urozmaicenie rzemiosła, a wy piszecie o ożywieniu handlu i zatrzymywaniu młodych. Jakkolwiek ważne to osobne tematy. Natomiast jeśli chodzi o rzemiosło... Rzemiosło jest z definicji monotonne i w większości to i tak skrypt wszystko robi.
Można dodać kilka nowych przedmiotów do stworzenia, ale nie przez bezpośrednie dodanie do listy, ale jako schematy do zdobycia z mobów/questów/bulk orderów. IMHO bulk ordery najbardziej pasują do rzemiosła.
Można też pomyśleć nad systemem ulepszania przedmiotów. Jednak są tu poważne schody. Po pierwsze "katana +1" w UO jakoś nie wygląda ładnie. Po drugie takie coś wpłynie poważnie na dotychczasowy system expów i wymaga sporej pracy nad balansowanie całości.
Idąc dalej można dodać unikatowe kolorystycznie skóry/rudy do zdobycia z questów. Ale tutaj pojawia się problem zbyt kolorowej gry, czego póki co skutecznie unikamy.
Osobiście nie pogardziłbym możliwością nazwania własnych narzędzi. W końcu dla prawdziwego rzemieślnika jego własne narzędzia to świętość.
|
| Quidquid latine dictum sit, altum videtur. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|