|
|
beggginer | 2010, sty 13 20:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 26 |
jak slusznie zauwazyles, graczom przybylo cala dekade. wiekszosc przez te okolo 10 lat wydoroslala, ultima nie jest juz tym co byla u progu nowego tysiaclecia, pierwszym rpg w zyciu niektorych, pierwszym mmo (diablo 2 mialo ograniczenie do 8 graczy, a tu w uo nagle kilkudziesieciu). ludzie ktorzy wtedy mieli 15-20 lat teraz maja 25-30, rodziny, dzieci, malo czasu na gre (stad pospiech, bankier, malo emotow itd.), a do tego nie jest to juz to cos, przy czym sie otwieralo usta ze zdziwienia - widzac np po raz pierwszy grafike przywolania zywiolaka powietrza czy portalu
kiedys byla rownowala, bo takich newbie graczy bylo mnostwo,a koxow niewielu. to newbies wyznaczli trendy zachowan, a reszta je akceptowala 'bo wszyscy tak robia' teraz konto zaklada 1 zupelnie nowy gracz na 5-10 starych stazem, ktorzy albo przeszli z innych serwerow, albo zakladaja kolejne konta po banie.
|
| .
|
dev | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
![](data/avatars/1443.jpg) |
|
| Tyriana | |
|
2007, cze 5 |
Masz w 100% racje, ale to nie powinno po calosci zabic klimacenia. Wg. mnie (jesli tego nie ma) powinni byc GMi od klimatu ktorzy wzieliby sie za nadzor graczy i ich zachowan. Klimacacych moznaby nagrodzic dodatkowymi questami itp.
|
| GROWIN KROL PK!
|
canyou | 2010, sty 13 20:47
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 16 |
przede wszytskim skroccic czas koksu postaci , wszystkim a nie do 30 lat, bedzie wiecej czasu na klimat zlikwidowac noobisland, zlikwidowac tokuno bo za duzo map
|
| incognito = golblin _________________________________ A czy TY kliknales dzis w UO TOP Liste?!
|
Sima | 2010, sty 13 21:02
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Świony - Tró... | |
Popieram. Klimatu mało na serwerze. Gram od niecałego roku i przyznam, po napisaniu podania spodziewałem się większej miary realiów fantasy. Cóż, sam dałem się w końcu wciągnąć w pewne utarte reguły, ale przynajmniej staram się trzymać ramy klimatu, robiąc sobie jakieś ciekawsze bindy (na te najczęstsze wypowiedzi u vendorów) czy odzywając się do członków gildii.
Klimat umarł też po części z powodu PvP, na którym wielu nie zastanawia się, czy coś powiedzieć. Dobrze to rozumiem, bo w czasie, jak coś piszesz, mag, do którego chcesz się odezwać, już składa Des Mani albo An Ex`a, woj analogicznie nie chowa broni. Niewielu jak dotąd mnie zabiło, ale wiem, że spotkania z redami nie należą do przyjemnych i sam zwykle wtedy uciekam (w sumie tylko raz udało mi się, i to lakonicznie, parę słów zamienić, i to z konieczności, żeby przeżyć... ).
Warto byłoby przywrócić klimat. Wiem że to ciężkie, dlatego myślę, że przydałaby się burza mózgów na ten temat. Moja propozycja - niepisany, honorowy układ między nami, graczami, że jakaś ustalona strefa będzie ogniskiem gry "klimatycznej", gdzie najpierw będzie się pytać, a potem zabijać. Spodziewam się zaraz komentarzy, że taka "honorowa" umowa jest na MW niestety nierealna... Ale może jednak ktoś potrafi stanąć ponad tym wszystkim.
Kończę te marne wywody...
|
| "Każdy wojownik dupa, gdy wrogów kupa."
|
Verodien | 2010, sty 14 00:55
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Szczecin | |
Znam sposob o ktorym juz wielokrotnie pisalem.Wiem ze i tak to nie przejdzie ale coz oto on: JEDNA POSTAC NA JEDNO KONTO.
Rozpisac dlaczego to by polepszylo klimat? |
|
Rez | 2010, sty 14 07:45
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Zgadzam sie z poprzednikiem , poza tym jest jeszcze jedna kwestia MW zawsze bylo servem pvp , i tu nigdy tak naprawde nie bylo klimatu z prawdziwego zdarzenia |
|
Verodien | 2010, sty 14 09:15
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Szczecin | |
O ZGROZO!Nie widzieliscie nie przezyliscie i sie trzesiecie... Josif s Bazin- dawno temu gralem wlasnie na takim serwerze gdzie wprowadzona byla zmiana 'jedna postac na jedno konto' i to przynioslo same plusy.
Piszesz ze online by spadl...a ja bym sie o to nie bal. 'Wybralbys ilosc czy jakosc?Zastanowilbym sie czy nawet by nie wzroslo online jakby sie ludzie dowiedzieli ze jest to najbardziej klimatyczny serwer, a przedewszystkim odstraszyloby to ludzi ktorzy zrobili z tej gry hack&slash.Moich 2 kolesi odeszlo poniewaz uwazalo ze ta gra malo co rozni sie od diablo czy sacred...'
'zastanawialiscie sie dlaczego gra sprowadza sie glownie do szukania magicznych przedmiotow i nic innego nie ma szczegolnej wartosci na tym serwerze? dlaczego nie ma klimacenia (rzemieslnikami itd)? dlaczego prawie kazdy jest wojownikiem, magiem itd bez umiejetnosci rzemieslniczych lub przemyslowych? co sprowadzilo gre w strone hack&slash?' i kazdy jest napakowanym staffem terminatorem niewiedzacym co z soba zrobic...?
sa to niektore moje posty bo nie chce mi sie powtarzac...
napisze jeszcze od siebie ze LOGICZNYM JEST ZE KAZDA GRA POWINNA MIEC Z ZALOZENIA JEDNA POSTAC NA JEDNO KONTO!!
sa to niektore moje wczesniejsze posty bo nie chce mi sie powtarzac... |
|
Ethigodus | 2010, sty 14 09:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Elbląg | |
Tak, ale jeżeli byłaby jedna postać na konto, to myślę, że duuża większość nie robiłaby rzemieślnika kosztem gry PvP i PvM.
|
| YO ;] | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|