|
|
LuCaSs | 2007, lut 27 10:57
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
Nie istnieje |
ta akurat porpozycja nie wyszla Ci fido ;]]]]]]]]] |
|
Draq | 2007, lut 27 13:44
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, lip 2
Szczecin | |
Fido a nie prosciej by resniety paraliz po prostu nie trzymal? |
|
Rand | 2007, lut 27 15:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 8
Miast Serków | |
Draq paraliz to czar 5kregu, resowac je zdaza sie bardzo czesto, wiec jesli by wogole nie trzymal zresowany paral to mag bylby udupiony baaaardzooo |
|
Rom | 2007, lut 27 15:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Zressowanie paralizu pozwala na wsadzenie butla+ corp :S
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie "
|
Kan | 2007, lut 28 08:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2007, kwi 20 |
a moze by tak skrocic paraliz o 1 sec |
|
krutki23 | 2007, lut 28 15:05
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2010, kwi 24
Legnica | |
0_o lool grasz magiem czlowieku? jak zresuje ci ktos parala to szybciej on pusci niz butla zdazy wybuchnac wiec nie wiem kto ci takich bajek naopowiadal :F
|
| Kocham ta gre tak samo jak CSa :P :D
|
Rom | 2007, lut 28 15:08
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Synu... gram wojem i przekonalem sie nie raz o tym ze po zressowaniu parala dostawalem combo butla corp. No chyba ze masz 4x inta to wtedy pewnie nie zdazy butla wybuchnac. W kazdym razie pozdrawiam.
|
| Użyszkodnik blackstyle
" Wpier**leni w świat cyberprzestrzeni jak emule, czule tną klawiaturę, tylko ona ich rozumie "
|
Rand | 2007, lut 28 16:55
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2007, lip 8
Miast Serków | |
Przeciez czas wybuchu butli nie zalezy od inta, wiec nie wiem co chciales wniesc tym tesktem | | | | | | | | | | | |
| | | |
|