|
|
Puah | 2008, mar 5 01:54
|
|
|
![](data/avatars/10.jpg) |
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
Skelen chyba rozumiem juz no nic sorki za blad i dzieki
|
| Masz staty jak herklues i jestes mega szybki, ale padasz jak komunizm i ogolnie jestes brzydki :/
|
Manti | 2008, mar 5 12:24
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
No więc założyłem 2 etapy rozwoju swojego krasnoluda, 1- to koks jako płatnerz, będę kuł i kopał rudę do tego łowił ryby wraz z trainem hide co daje niezły efekt do dex i str 2-zabiorę się za umiejętności do walki olewając rzemieślnicze jako że zakładam na tym poziomie zpory zasób gotówki i sprzętu
Mam też pytanie jak zapomina się skille? Znaczy wiem że używa się grzybów ale gdzie je dostać? Np da się na początkowej wyspie je dostać? I wpadłem na taki pomysł czy np gdy wybiorę się ze znajomym do lasy na trening to np on tankuje i zabija a ja go lecze i anatomie na nim ćwicze to czy to efektowne będzie do tych umiejetnosci? |
|
alacer | 2008, mar 5 12:36
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
ouh ... jak juz w ten sposob to ... robilbym tak: 1. kopanie na skrypcie gornik - hid, 2. Kucie na skrypcie Kowal+ wiedza o broni,( gdy 100% anatki, przerzucam sie na anatomie) 3. Lowienie: Rybki i hid. 4. Koks: szpady ( dla dexa a sila i tak na krasku wejdzie), na skrypcie anatomia +leczenie, co pozwoli leczyc sie ina kazdym niemal przeciwniku cwiczyc anatomie. Zapomnij o tym ze przyda Ci sie to ze bedziesz znajomego leczyl i na nim cwiczyl anatomie ... po co skoro mozesz tez przy okazji leczyc siebie, robic anatke i koksac walke 5. Przy wysokim dexie zapominam rybki, zeby zrobic miejsce na inne rozwiajace sie umiejetnosci
u ZIelarza kupuje sie grzybki, wrzuca do plecaka glownego, klika na krysztal w oknie umiejetnosci i zapomina.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
Manti | 2008, mar 5 12:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A na czym polega ten kosk szpady? że biore jakis mieczyk bije wroga i zarazem mam wlaczone makro na anatomie+leczenie? |
|
Saarth | 2008, mar 5 15:01
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Poddębice | |
Wejdz sobie w dziala walka szpadami i zobacz na czym koxac bo mieczyki to raczej do walki mieczami |
|
Kalinex | 2008, mar 5 15:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 16
Lublin | |
JA bym kopiąc rude koxal wiedzę o broni, a kując koxal hida. Po prostu więcej wiedzo broni, szybszy kox kowalstwa.
|
| ............../´—/)........... (\\—`\\........ ............/....//........... ....\\\....\\......... .........../....//............ .....\\\....\\.......... ...../´—/..../´—\.........../— `\\....\\—`\\..... .././.../..../..../.|_......_| .\\....\\....\...\\.\\... (.(....(....(..../.)..)..(..(. \\....)....).....).)....... .\\................\\/.../....\\. ..\\/................/..... ..\\................. /........\\................../..... ....\\..............(.......... ..)............../.... ......\\.............\\......... ../............/.....
|
Manti | 2008, mar 5 16:28
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Tak sobie policzyłem i wyszło mi że chcę mieć więcej umiejętności niż mozna mieć Skillcap pozwala na 8 umiejętnopści na 100% a mi wychodzi więcej Co z tym zrobić? Z czego rezygnować ? |
|
Godrik | 2008, mar 5 17:14
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
z czasem gdy wzbogacisz sie w doswiadczenie i przedmioty zdecydujesz czy chcesz zajac sie gra pvp/pvm i skasujesz skille rzemieslnicze bo nie bedziesz juz ich potrzebowac albo dalej bedziesz siedziec w miescie i walic mlotkiem w kowadlo. wszystko zalezy od ciebie ;] ale z doswiadczenia wiem ze zdecydujesz sie usunac wszystkie crafterskie skille kosztem hida poisa i stealtha lub jakiejs podklasy wojownika.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast. | | | | | | | | | | | |
| | | |
|