|
|
Hudy | 2013, sty 14 20:21
|
|
|
![](data/avatars/79.jpg) |
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Szczerze zawsze irytowal mnie kox bojowki na mw
Mam dziwne wrazenie ze po 100 rosnie szybciej - albo sie na to juz tak nie czeka
Calkowicie za propozycja - ale obawiam sie ze beda trollolowate odpowiedzi typu: ja mialem ciezko do skoxania dlaczego ty masz miec latwiej. |
|
Nig | 2013, sty 14 21:06
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Propozycja Lasicy jest bardzo fajna. Myślę, że warto wspierać i propagować kox na silniejszych mobach, jest to na pewno lepsza inicjatywa niż wybijanie pustyni i ettinów przez połowę naszej gry. |
|
Nig | 2013, sty 15 00:03
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Nea | |
|
2008, gru 8 |
Opcji tutaj mamy wiele, każda umili kox i będzie logiczna, musimy tylko znaleźć najlepszą.
Na razie podzielę propa na 2 części, z których wybierzemy jedną. I - stawiamy na ilość klatowanych mobów i nieudane odparcie ich ataków (uczymy się na błędach i nie ma możliwości wykorzystania tego na słabych mobach) II - stawiamy na siłę moba i próby uderzenia potwora, udane oraz nieudane (większa frajda z koxu, aktywniejszy kox niż nabranie 20 mobów i odejście od kompa)
Sam jestem za opcją II i z tego co widzę to post Lasicy i Incognito też jej dotyczy. Fajnie by było gdyby jeszcze ktoś z góry dał nam znać, czy to w ogóle przejdzie, bo jeśli nie to szkoda czasu na opracowanie tego. |
|
[as] | 2013, sty 15 08:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
Ja bym przyspieszyl przyrost wszystkich umiejetnosci. W tej chwili skoksanie woja/luka/maga trwa dlugo to samo jesli chodzi o skille paroba. Chcac zachecic nowych graczy do gry nalezaloby przyspieszyc gainy um. Bylo paru znajomych, ktorym polecilem ta gre lecz po 2-3 dniach dali sobie spokoj bo wolno szly im umiejetnosci. Co do statow to bym nie ruszal ich niech jest jak teraz. Skille jednak moglyby isc szybciej |
|
BaR | 2013, sty 15 08:54
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 3 |
Oczywiście ZA bardzo jest to irytujące ćwiczenie walki u nas, ponad to osoby posiadające skilla Likantropia powinni mieć 2x szybszy gain w dzień innej bojówki niż "inni" z tego tytułu ze w nocy niestety nie mogą ćwiczyć innej umiejętności niż pieści (tak chciałbym wbić inna bojówkę niż szpady które posiadałem ale w obecnym systemie jest to bardzo irytujące )
ps. tak wiem zaraz każdy napisze ze to minus wilkołaka i wiedziałem w co się pakuje ale skoro tak jest to proszę o dodanie jakiejś broni dla wilka 2h ew. 1h którą mógłby używać w dzień np. takie wachlarzyki co kiedyś pokazywał ktoś na forum chyba dżobson (jak by ktoś miał grafikę tej bronie proszę o wklejenie)
|
| ...!
|
furiat | 2013, sty 15 09:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
wbijanie bojowki na MW to istna katorga. Zawsze pamietam, ze sie cisnelo 1 dzien: 75 boja wpadalo. 2 dzien 85 3 dzien 90 4 dzien 94 5 dzien 95 6.dzien 98 7 dzien 100
Moze macie jakies turbo tempo koxu, moze ja nie umialem, nie wiem. Ja tak wbijalem i to byly dlugie dni koxu. Wbijalem wszystkie mozliwe bojowki poza lukiem. Wniosek jest taki: ilekroc przychodzilo do zmiany boja czlowiek sie denerwowal. Znow trzeba bylo mase czasu poswiecic na monotonny i irytujacy kox: dobijanie mobow itepe. Za duzy tez jest rozrzut miedzy kims kto ma 100 boja, a kims kto ma go 95. Zreszta jak w kazdym skillu - 100 albo 0, a pomiedzy nie ma funu, ale sa za to dlugie dni treningu.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Hudy | 2013, sty 15 11:18
|
|
|
![](data/avatars/79.jpg) |
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Witaj w klubie! |
|
growin | 2013, sty 15 16:40
|
|
|
![](data/avatars/761.jpg) |
|
| Postać ukryta | |
|
2006, gru 28
Elbląg | |
Tydzień czasu i 100 skilla to długo?
|
| "I murzyn bywa oczerniony." Antoni Regulski | | | | | | | | | | |
| | | |
|