|
|
Mephisto | 2012, sie 13 08:57
|
|
|
![](data/avatars/1.jpg) |
|
| Mephisto | | |
|
2003, sie 9
Piekło | |
Jak wiecie, rzemiosło na MW jest dość rozbudowane, można sporo rzeczy samemu wytworzyć, jednakże z założeń MW nic łatwo nie przychodzi Rzemiosła ćwiczy się długo i zazwyczaj żmudnie odpalając makro w domu czy też u vendora, pilnując ekranu. Jak dla mnie przydałoby się to jakoś urozmaicić, aby koks nie był nudny i wymagał więcej interakcji - w końcu na tym polega granie
Mam swoje drobne pomysły, ale chciałbym się Was spytać, jak urozmaicilibyście tą sferę na MW ? Czy są jeszcze czyści rzemieślnicy? Czy wykonujecie zamówienia od vendorów? Co byście zmienili, dodali ?
Proszę o wypowiedzi |
|
Krzys | 2012, sie 13 19:27
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Tak jak napisal Fresh. Rozumiem ze niektorzy mogli by sie wkurzyc ze potracili rzemiechow ( ja tez troche bym poswiecil ) ale jesli powaznie podchodzimy do rozwiazania tego problemu to jest to jedyna opcja uratowania gospodarki na tym serwerze. Kazdy zaczalby utrzymywac sie ze swojego zawodu i inwestowac te pieniadze w celu dalszego rozwiniecia swojej postaci a starsi gracze majac gildie i multum znajomosci craftowali by kolegom jedne rzeczy w zamian za inne uslugi. Ruszylo by to serwer, online by wzroslo bo mlodzi nareszcie odnalezli by sie w naszym swiecie. |
|
Kosciany | 2012, sie 14 11:49
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Witam. Teraz ja się wypowiem Nie rozumiem, dlaczego bronicie tych parobów tak zapalczywie... Jak dla mnie jedyną zmianą jaką trzeba było by wykonać jest dodanie do regulaminu punktu, o zakazie przekłądania przedmiotów pomiędzy postaciami z jednego konta i pilnowanie tego przez GMów. Z mojego punktu widzenia oraz z punktu widzenia "klimatycznego" postacie, które nie mogą być zalogowane w tym samym momencie nie mogą się znać w grze, nie mówiąc już o przekładaniu/przesyłaniu między nimi przedmiotów. Jak ktoś ma paroba to niech sprzedaje to, co zrobi innym graczom, a jak ktoś ma np. maga/wojownika niech zarabia na potworach ew. z jakiejś jednej profesji zarobkowej (np. inskrypcja, alchemia itp). Przecież teraz większość postaci jak czegoś potrzebuje to idzie do skrzynki pocztowej i odbiera przesyłkę od swojej siostry/brata, którego tak na prawdę nigdy nie widziała na oczy. Jeżeli pilnujemy na serwerze klimatu, to trzymajmy się go w pełni, a nie po łebkach.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Kosciany | 2012, sie 14 14:29 | 2012, sie 14 14:39
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Jeżeli gracz doświadczy chamstwa w strefie powinien o tym napisać na forum, w stosownym dziale i wtedy administracja powinna interweniować. Nie mówię, że to źle, że pilnujecie, ale gracze powinni sami dbać o swoje interesy.
Co do tematu... Wiem, że nie jest możliwe całkowite zatrzymanie tzw. parobów, ale taka zmiana by na pewno nikogo nie skrzywdzila... A to co piszesz: "zbiera z magiem skórki i robi temu magowi rzeczy, zaś mag robi kowala i robi wojowi rzeczy" czy nie o to chodzi w gospodarce właśnie? Na pewno te dwie osoby nie zamkną się we własnym kręgu, tylko będą chciali sprzedać to co zrobią. Ja np. teraz zbieram skórki dla koleżanki, ona ma krawiectwo i sprzedaje swoje wyroby innym i mnie, a ja mam np. inskrypcje, a ona zielarstwo więc ona zbiera zioła, a ja tworze zwoje i sprzedaję... Czyż nie o to chodzi? Gracz który ma konto ze skoksanymi parobami wysyła sobie surowce i tworzy wszystko sam, więc jaką tu masz gospodarkę? Zawsze lepiej dwie osoby z różnymi rzeczami, zeby sobie pomagac nawzajem i zarabiać przy okazji, niż jedna osoba króra robi wszystko sama, a młodzi nie mają rynku zbytu.
Dlaczego młodzi nie zostają na serwerze? Bo nie wiedzą jak grać.
Zaprosiłem tutaj trzech kolegów i dwóch zostanie przy Ultimie na dłużej, bo dostali pomoc ode mnie, jakieś podstawowe przedmioty itp. Gdyby mieli zaczynać sami to prawdopodobnie siedzieliby już na LoLu, czy tam innej grze. Teraz wyobraź sobie moje początku tutaj... Nawet nie wiedziałem jak walczyć z potworami Gdybym wtedy nie znalazł na IRCu Wadima to pewnie już bym nie grał Grafika 2D jest fajna, jeżeli sama gra niesie ze sobą mądrą, urozmaiconą rozgrywkę. w UO masz dowolność w tym co chcesz robić. I dlatego ludzie przychodzą na MW. Ale odchodzą, bo gra okazuje się być zwyczajnie za trudna, a oni mają za mało motywacji, żeby wejść np. na IRC i zapytać o pomoc. Gdzieś na forum widziałem propozycję zrobienia samouczka, takiego krótkiego tutorialu z wprowadzeniem i jestem w pełni za A teraz koniec offtopicu.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Kosciany | 2012, sie 15 13:52
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Tylko z jedną rzeczą się nie zgadzam Blaugrana... Sprostuję: Nie miałem na myśli, że gra na MW jest za trudna, tylko że sama Ultima jest grą trudną przez to, że jest tak rozbudowana, ale jak już ją załapiesz to cię wynagradza... Ci koledzy, fani gier 3D nie cierpią 2D, wszyskich strategicznych itp. Ale mimo to jak im wysłumaczyłem Ultimę to grają i całkiem im się podoba... Chodzi tutaj o wprowadzenie ludzi w klimat tej gry, bo niektórzy jak już wspomniałem potrzebują motywacji do grania, a jeżeli nie wiesz w ogóle o co chodzi w grze, to zaraz ci sie nudzi. (Ale offtop ciągniemy )
Co do tematu: Jak się nad tym zastanowić, to masz rację. Na takie rzeczy cały czas jest rynek zbytu tak samo jak na Recalle itp. Ale chodzi mi tu bardziej o klimatyczną część świata MW, jak wytłumaczysz, że postacie, które nie mogą być razem online wysyłają sobie przedmioty, skoro się nie znają? Na innych shardach pilnują tego typu spraw. Cytat z regulaminu DM: "Zabronione jest łączenie życia posiadanych postaci w sposób ekonomiczny – zarabianie jedną postacią na drugą, zamieszkiwanie razem postaci jednego gracza, wspomaganie finansowe i materialne (również w formie przekazywanych przedmiotów)." Tylko ta rzecz mi się na MW nie podoba Reszta jest IMHO bardzo dopracowana. Dlatego pytam czy taki pomysł przyjął by się czy raczej nie.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Kosciany | 2012, sie 16 22:31
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Tarnów | |
Nie mówie, że MW jest słabe, bo IMHO jest lepsze od DM, więc nie rozumiem dlaczego miałbym się przenosić... Proponuję tylko pewną zmianę... Cytat z DM poddałem tylko jako przykład tego, co proponuję. Jeżeli nikt się ze mną nie zgadza nie trzeba się od razu spinać, odejdzie to gdzieś w zapomnienie i po sprawie.
Pozdrawiam Kosciany
|
| "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny."
~Ernest Hemingway
|
Hudy | 2012, sie 13 10:06
|
|
|
![](data/avatars/79.jpg) |
|
| Maiev Altavari | |
|
2006, lut 28
Piekło | |
Jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem dla rzemieslnikow bylyby recepty ktore zdobywaloby sie za zamowienia/questy od vendorow - np. takie 5-9 etapowe zadanie ma 50% szansy wyrzucic nam recepte do zrobienia np elfiego krzesla czy jakiegos tam itemu.
Nie wiem czy dla krawca jest co dolozyc, ale fajnie by bylo gdyby wypadala np. Tkanina Znakomitosci - dawalaby ona ar w rzeczach zakladanych - drop 2-10 tkaniny - unikalny kolor.
Kowal - to samo co stolarz zadanie daje nam szanse na drop recepty na smocza zbroje
do innych rzemieslniczych skilli nie mam za bardzo pomyslow |
|
furiat | 2012, sie 14 00:58
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
A moze jakis boost, np. 10% do robienia expow po oddaniu questa gildyjnego. np. po wykonaniu zadania 1 lvl - 10 min, 2 - 20 min itd. Oczywiscie boost na obrany w gildii skill.
Albo co 20% skilla odblokowanie jakiegos miniquesta u vendora, po ukonczeniu ktorego dostaje sie 1% skilla bez koxu.
Ale ogolnie kazdy wie, ze questy koniec koncow sa po prostu upierdliwe. Wrzucenie ich rzemieslnikowi nie umili zycia, chyba ze bedzie mial z tego jakis profit.
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :) | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|