|
|
RespekT | 2008, wrz 24 11:35
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
rok mowisz? szybciutko, fakt. a ile godzin dziennie?
heh. jak juz mowilem, nie spodziewam sie, ze cos w tym temacie sie ruszy. o siebie sie nie martwie, z koxem mam spore doswiadczenia.
problem stanowia gracze nowi, ktorzy znikaja tak szybko jak sie pojawiaja.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 24 11:45
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
i wlasciwie co Ci, Sin, przeszkadza, ze ktos wbije 70 krawca w kilka godzin, stwierdzi, ze mu sie to nie podoba, zapomni i wbije 70 alchemii? konkurencja komus wzrosnie? nie. ktos straci zarobki? nie. wiec... co w tym jest takiego irytujacego?
w pewien prog, ktory daje jakakolwiek satysfakcje to 80 skilla. potem 95.
70 to tylko tyle, zeby zobaczyc jak dany skill wlasciwie wyglada.
ok, Ty wolisz tak. bez zadnych zmian przychylnych mlodym graczom musisz sie liczyc z tym, ze online bedzie spadac. oczywiscie Ty dalej bedziesz czerpal przyjemnosc z gry, ale to nieco egoistyczne podejscie.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 24 13:16
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
...
albo przyspieszyc gainy, zeby mlodzi mogli starszym dorownac i tak szybko itemow nie tracili...
kiedys jak sie gralo w ultime wszedzie bylo full ludzi nawet przy online 40-50. bo kazdy musial skoxac postac. teraz gro postaci na shardzie jest juz skoxana, jesli nie na full to calkiem blisko.
i co ma zrobic mlody gracz? kox dlugi i uciazliwy. nie ma z kim pogadac, bo wszedzie pusto. jak juz skoxa jakis skill rzemislniczy, to swoich wyrobow nigdzie nie sprzeda, bo kazdy ma przepelnione skrzynki stuffem, co sprowadza rzemieslnicze skille do rangi 'dla statow'.
UO to gra oferujaca tysiace mozliwosci, a MW jest pod tym wzgledem jednym z lepszych, jesli nie najlepszym serwerem w Polsce. i co z tego, skoro brakuje nowych graczy?
jesli ktos ma lepszy niz przyspieszenie gainow pomysl, na przyciagneicie i utrzymanie nowych, to ja ze swojego zrezygnuje. ale niech sie 'cos' zacznie dziac.
wedrowna straz? ja nei rozumiem w ogole po co jest tyle strazy wszedzie i dlaczego straz jest niepokonana.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 24 16:42
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
zapomnialem, ze nie ma zycia w grze, bo wszystko zalatwiane jest na ircu. logiczne. moj blad.
i znowu... tak jak napisal Anthar.
MW niedostepne, a na MW by chcieli pograc, bo sam shard sie rekalmuje jako jeden z najwiekszych i najlepszych w Polsce. nie jest nigdzie napisane, ze rowniez jeden z najciezszych do skoxania postaci.
dalej nie potrafie zrozumiec dlacego doswiadczonym graczom przeszkadza, ze ktos nieco szybciej sie skoxa i bedzie mogl sie pokazac na pvp.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 24 17:27
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
i to jest logika gry? kiepski skrypt = kiepski gain.
ech... gdzie te czasy, kiedy nikt nie wiedzial co to makro jest.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 25 12:11
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
przyjemnosc z gry...? makro to przyjemnosc z gry? dla mnei watpliwa...
z gry moga plynac 3 przyjemnosci: pvp, pvm, odgrywanie postaci. pierwszej sie nei da czerpac przy slabej postaci, druga jest watpliwa jesli trzeba bic wciaz te same potwory, zeby isc na cos ciekawszego, a 3 niemozliwa przy pustych miastach/lasach/lochach
chyba, ze ktos czerpie przyjemnosc z 4h spedzonych przed kompem i klikaniu na zmiane dwoch bindow, albo patrzeniu jak skrypt wykonuje za niego te czynnosci
przyjemnosc z gry... ok, tylko najpierw trzeba by bylo grac.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 25 13:51 | 2008, wrz 25 14:20
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
ta ... unikatowosc jedyne co daje, to ciagle klotnie.
to jest patrzenie z punktu widzenia doswiadczonego gracza z dlugi starzem na serwerze.
a co ma shard do zaoferowania mlodym, nowym graczom, ktorzy slyszeli z UO jest fajne, albo nawet grali w te gre na jakims mniejszym shardzie, a przeczytali, ze MW jest w czolowce. co oferuje shard takim graczom?
mnostwo poswieconego czasu przy makrze i pewnosc, ze jak sie zaproponuje zmiane, to sie uslyszy od kilku cwaniakow:
'zmien serwer'
ale ok. szanuje prace tworcow shardu MW. jesli zalozeniem serwera jest, ze beda tu grac ludzie, ktorzy maja czas i doswiadczenie - nic na sile.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 25 14:22 | 2008, wrz 25 14:56
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
widzisz date dolaczenia do forum? nie, nie gram tyle na mw, bo musialem z gry z przyczyn roznych zrezygnowac. ale gram w uo od 5-6 lat jakos na roznych serwerach... i taki pomysl mi do glowy wpadl.
poklimacic... z bankierem chyba.
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|