|
|
RespekT | 2008, wrz 23 00:10
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
nie jestes nowym graczem... nie na MW.
zreszta... to jest tez pewien brak konsekwencji. doprowadzac do sytuacji, gdy 7/8 czasu gry nie spedza sie przy grze, a graczy, ktorzy nie zdazyli z kuchni dobiec nazywac oszustami.
nie, nie mam oszusta.
pff. moze ktos kiedys zrozumie, ze to sie calkowicie z celem mija. poki co bardziej mnie martwi pusty serwer. najwicej graczy spotkalem do tej pory pod jednym z portali i wszyscy wyznawali zasade 'bij, potem zadawaj pytania'. nie to zeby mi to przeszkadzalo. po prostu ciezko jest znalesc nowemu graczowi kogos, z kim mozna z UO faktycznie multiplayer zrobic.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 14:33 | 2008, wrz 23 14:34
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
HaMinus - kupujesz samochod za 50tys zl, a 3 pozniej ten sam model kosztuje 40tys zl. to jest nie fair wzgledem Ciebie?
czas graczy ze stazem jest rekompensowany zwiekszonym skillcapem >- mozliwy do wbicia dodatkowy skill
Raist Telnise - prawda? nikt za nami plakac nie bedzie przeciez. przy online 10 sie komus o mlodych przypomni byc moze :-)
zreszta... nie chodzilo mnie o to, zeby kazdy po 3h gry mial skoksana do granic postac, ale po 3 dniach online mial przygotowane podstawy do wlasciwej gry. 70 skilla to wlasnie taki poziom. zadne mistrzostwo, ale juz mozna zrobic cokolwiek z tym. tym bardziej jak sie szuka zadowalajacych zestawien skilli.
jasne, ze mozna wlaczyc skrypcik i tak przez miesiac skoxac 2-3 skille... ale jaki jest tego sens?
Fable -pozdrawiam. miesiac Ci komp bezsensownie hulal, raz nie zdazyles z toalety i bedzie hulal kolejny miesiac.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 19:08 | 2008, wrz 23 19:11
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath, kiedy mnie interesuje ten jeden okreslony model. i chetnie poczekam az stanie sie nieco tanszy.
@E][_ve$, nie mowie o statach, a o skillach.
@Draq, dzieki. genialna rada. taka pelna argumentow, merytoryki, logiki, przesiaknieta doswiadczeniem i az bije wielopokoleniowa madroscia
@growin, nie. to nie jest problem. wlaczasz 3 skrypty i w 3 dni on-line nawet z 5-6 skilli mozna rozwinac na 70%.
tylko jaki jest tego sens? po co wydluzac sztucznie gre?
Ultima to, jak nazwa wskazuje, gra komputerowa. ta z definicji wymaga udzialu gracza. kox udzialu gracza nie wymaga. tzn ten udzial jest wymuszany, co jest tylko brakiem konsekwencji.
co to boli starych graczy, ze mlody wbije szybko 70 skilla, co da mu mozliwosc zaistnienia w pvm i jako takiego pvp z innymi mlodymi, ktorzy rozwina sie do tego poziomu dobrze.
nie jest to poziom, ktory by nie respektowal prawa starszych graczy do bycia lepszymi, nie jest to poziom, ktory pozwoli komukolwiek szalec po wszystkich lochach w grze i zdobywac artefakty.
to jest poziom wystarczajacy, zeby po 3 dniach nudnego bicia na zmiane las-cmentarz, jakis slabszy loch wyjsc czasem na cos wiekszego. to jest wystarczajacy poziom, zeby nie siedziec miesiacami w domku z makrem.
bo komp 8h dziennie wlaczony tylko po to, zeby lecialo makro to nonsens.
nie chce blyskawicznego tworzenia herosow. chce zachecic mlodych... nie... nowych graczy do gry. byc moze starsi gracze nie dostrzegaja problemu... maja swoje druzyny, znajomych, z ktorymi wyjda na pvm/pvp nawet na nowych postaciach. a nowi co maja zrobic, skoro sytuacja wyglada DOKLADNIE tak, jak napisal Anthar.
gralem na MW jak jeszcze zbierano dobrowolne oplaty na serwer, jednak z przyczyn roznych musialem zrezygnowac. ludzi, z ktorymi wtedy gralem, juz nie ma, a nowych nie spotykam.
a jak spotykam, to nie ma jak zagadac, bo siedza na makrze.
zniechecic do gry mowiac 'tak jest i juz' zadna sztuka nie jest. sztuka jest nowych ludzi do gry zachecic, czego raczej nei robicie.
chyba, ze serwer zmierza do jakiejs elitarnej liczby graczy. np 10 starych wyjadaczy i czesc.
@sory123,
niczego nie zabiora szybsze gainy do 70, bo dalej trzeba bedzie skoksac do mistrzostwa, co takie latwe wcale nie jest.
Ultima to GRA. chcesz czerpac przyjemnosc z GRY. nie z tego, ze godzinami moja postac bedzie walic siekeira w drzewa, po to, zeby nastepne godziny walic w drzewa innego koloru... po to, zeby nastepne godziny...
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 19:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
jak mam sie nauczyc czegokolwiek od kogokolwiek, kiedy biegajac od 3 dni po brit, minoc, yew, luna i moonglow spotkalem raptem... 5 doswiadczonych graczy. z ktorych zaden nie kwapil sie do rozmowy.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 20:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
a mnie nie chodzi tez tylko o pvp/pvm.
wolny start odstrasza nowych graczy. bez nowych graczy serwer staje sie gatunkiem zagrozonym.
z kim mam grac multiplayer, jak nie ma zadnego widocznego multi? jasne, jest online 50. i co z tego, skoro spotkac kogos jak sie nie ma juz wyrobionych znajomosci jest ... conajmniej trudne
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 22:34 | 2008, wrz 23 22:40
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
@Kedorekath,
jasne, trzeba poswiecic czas. logiczne, zrozumiale i niezaprzeczalne. jednak UO rozni sie od innych mmorpg. tutaj nie wystarczy wbijac coraz to wyzszych leveli. trzeba koxac poszczegolne umiejetnosci. ma to swoje zalety i niepowtazalny urok, ale ma tez swoje wady: kox. i kox nie powinien byc przegiety w zadna ze stron. ani za szybki, ani za wolny.
ja uwazam, ze obecnie jest za wolny na poczatkowym etapie (czyli do 70% skilla)
nie wydaje mi sie tez, zeby propozycja resetu konta byla na powaznie. to raczej taka luzna mysl... ale to juz Anathar niech sie wypowie.
"Nie poświęcasz czasu na grę, ale musisz to pół roku na skryptach po kilka godzin dziennie przejechać. " < i o to sie caly czas rozchodzi.
to jest zwyczajny nonsens.
@Fable, jak nic nie da? przeciez jest statcap i skillcap. w koncu dogonie. dalej bedzie to dlugi okres czasu, ale przynajmniej nie tak nuzacy i ... bezsensowny.
co to za gra, w ktorej gra bot, nie czlowiek?
w Oblivionie mialem takie spaczenie z UO potem... wciskalem przynisk skradania i ciaglego biegu, stawialem postac przy scianie, wylaczalem monitor i szedlem robic co innego.
ma to sens jakikolwiek?
a jesli nie szybszy gain, to wywalic makroczeki? szanuje prace GM, ale sytuacje, gdzie gracza wlasciwie zmusza sie do uzywania skryptow, jednoczesnie nakazujac siedzenie przy komputerze (albo w zasiegu) uwazam za nielogiczna.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 23 23:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
Fable ja jestem calkowicie powazny. To Twoje podejscie jest niezrozumiale.
ja musialem sie spocic, wiec niech inni tez maja ciezko.
jest taki dowcip studencki... wiesz co to jest student?
student to takie gowno, ktore plywa po oceanie niewiedzy i probuje sie dostac na wyspe "Magister"
a wiesz kto to jest magister?
to takie gowno, ktore juz sie dostalo na wyspe Magister i teraz robi fale, zeby inni mieli trudniej.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 24 00:22 | 2008, wrz 24 00:26
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
gralem na takim serwerze, gdzie wszystkie (wszystkie!!) skille byly od razu. kox byl tylk pare % skilla, ktory dawal naprawde zauwazalne bonusy, ale % mozna bylo wygrac w turnieju, a kox byl przypadkowy (tzn mozna bylo oswoic pod radz dziesiec ptaszkow i zrobic 1%, a innym razem 100 bagiennych smokow i nie zrobic nawet 0,1). genialne pvm, genialne pvp.
nie. absolutnie nie chce, zeby MW wygladalo tak samo.
dowcip mial jedynie zobrazowac pewien niezrozumialy punkt widzenia. niezrozumialy dla mnie oczywiscie.
i nigdzie nie jest napisane, ze bedzie trzeba dlugie godziny(ba... tygodnie, miesiace) na kox poswiecic zanim sie cokolwiek osiagnie. to jest pierwszy temat tego typu jaki widze.
dokladnie tak, jak napisal Anthar. jakie sa wlasciwe zalozenia serwera MW?
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|