|
|
Zero | 2008, lip 30 11:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 13 |
Chodzi tylko ogólnie, skrypt samopowtarzalny
|
| ,,Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa'' Wiedźmin, A.S.
|
Zero | 2008, lip 30 00:18
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, mar 13 |
Witam, mam pewną prośbę odnośnie skryptu... Chciałbym prosić o napisanie skryptu, który powtarza poprzednią czynność i posiada menu, takie jak u kowala na skile: muzykalność, mądrość, rozmowa z duchami. Dziękuję z góry za współpracę, liczę na was.
pzdr, 0
|
| ,,Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa'' Wiedźmin, A.S.
|
Zenfur | 2008, mar 13 11:25 | 2008, mar 13 11:57
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, maj 20
Bielsk P. | |
Witam, może pomógłby mi ktoś znaleźć błąd w moim rozumowaniu? Chciałem napisać skrypt na przetapianie katan na sztabki, celem recyklingu i dalszego koxu Jednak to, co napisałem, nie jest w stanie przetopić nawet jednej katany. W dodatku cały czas wyskakuje potem komunikat "you are already performing another action" przy próbie zrobienia !czegokolwiek! (poza chodzeniem i oczywistosciami typu otwarcie plecaka itd.), na co nie znalazłem innej rady niż wylogowanie. Z góry dzięki za pomoc. Skrypt: ;aby skrypt dzialal, pod lastobject musi byc zbindowany piec jeszcze przed wykonaniem skryptu set #FINDKIND 0while #FINDKIND <> -1 ; jesli nie znajdziesz katany, przerwij dzialanie { finditem OMH ; szukam katany do przetopienia event macro 17 0 ; lastobject, wybieram piec ; w ponizszych linijkach podstawiam za lasttarget znaleziona katane, podmieniajac wszystkie parametry set #LTARGETID #FINDID set #LTARGETX #FINDX set #LTARGETY #FINDY set #LTARGETZ #FINDZ set #LTARGETKIND #FINDKIND ;set #LTARGETTILE 0 ;nie wiedzialem do czego to sluzy, wiec tymczasowo zakomentowalem, ale i tak nie dziala target 3s event macro 22 0 ; lasttarget, wybieram katane wait 5s } sound c:\windows\media\ringout.wav display ok wszystko przetopione! halt
PS Czy wszyscy skryptujący w EasyUO mają ten bezsensowny nawyk wsadzania goto gdzie popadnie? Ok, rozumiem, w tym języku nie ma funkcji ( z tego co wiem i ze skryptów jakie czytałem, tak wnioskuję) więc czasem trzeba, żeby nie pisać sto razy tego samego. Ale używanie goto i etykiety w charakterze pętli zamiast np. while jest paskudnym nawykiem IMHO... |
|
zajec | 2008, mar 23 12:30
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 25 |
dolaczam sie do prosby |
|
zajec | 2008, mar 24 10:50
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 25 |
zmien "set #ltargetkind 2" na "set #ltargetkind 3" w 222 lini i raz sam machnij a potem juz bedzie robilo samo ( ktos na pierwszych stronach tego albo innego tematu o tym mowil SZACUN DLA NIEGO) |
|
Yagi | 2008, kwi 4 12:23 | 2008, kwi 4 17:16
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, kwi 7 |
Ja mam problem ze skryptem na rolnictwo autorstwa nGz set #sysmsgcol 0event sysmessage Koniec. halt stąd usunełem halt bo skrypt się zatrzymywał bo ustawieniu się na rogach prostokąta, ale teraz gdy podchodzi do pierwszego rogu to nie widzi tego co ma ściąć Czy ktoś może powiedzieć co trzeba zmienić by działał chyba że to jest winna tego że jestem na tej wyspie dla noobów. |
|
Yagi | 2008, kwi 4 17:20 | 2008, kwi 4 17:26
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, kwi 7 |
Spełniłem te wszytkie warunki i teraz postać idzie w pierwszy róg ale gdy tam dochodzi nic nie robi scanjournal 1 if Stoisz_za_daleko in #journal |
|
Xinder | 2013, lip 10 11:04
|
|
|
|
|
| Seth Varkas | |
|
2011, lip 12
Bytom | |
teraz lipa z wiekszoscia makr bo nowy system tworzenia troche krzaczy makra ale o dziwo w temacie spokoj wiec ciekawe czy kazdy juz sam umie makra pisal i se kazdy tworzy czy gdzieś indziej temat jest rozwijany? | | | | | | | | | | |
| | | |
|