|
|
SekVill | 2008, wrz 20 21:26
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, paź 17
Sosnowiec | |
Witam jestem nowym graczem, kilka dni. Mam pytanie do weteranów MW, ile czasu tworzyliście postać ? chodzi mi o statystyki ( i do ilu np. magiem , łucznikiem ) takie które w miarę pozwalają przeżyć ( bo mi po około 40 godzinach online skoczyło 10 int, 3 dex ) i to mnie przeraża powoli bo chyba do jakiś normalnych wartości będę się dobijał rok wiec nim wyjdę z tego "przedszkola" szlag mnie trafi. Co do umiejętności to fajnie nawet rośnie do 50% ale potem to już chyba problem ( może tylko mi się tak wydaje ), więc kolejne moje pytanie ile czasu wam zajęło ( online tak w przybliżeniu ) dobicie do powiedzmy 90% mądrości, anatomii, łucznictwa, odporności na magię ? Bo do 100% to już chyba trochę musi potrwać ?
|
| To co robisz rób dobrze, intensywnie.
|
Seires | 2008, wrz 27 10:03 | 2008, wrz 27 10:03
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2018, cze 21 |
hmm... :|
72h real = 1wiek online
Hienvenshan nigdy nie ma racji i tu cały paradox.
|
| Wino czyni ubogiego bogatym w fantazje, a bogatego biednym w rzeczywistość
Platon
|
Saarth | 2008, wrz 25 00:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16
Poddębice | |
Fable +1 ja juz sie rozpisywac nie bede |
|
RespekT | 2008, wrz 21 20:50 | 2008, wrz 21 20:51
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
troche mnie te liczby przerazaja...
o to w tej grze chodzi? zeby pol roku spedzic na makrze? :/
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 21 21:45
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
bez sensu wydaje sie gra komputerowa, ktora przez wiekszosc czasu polega na graniu... na gitarze, ogladaniu filmow, albo nauce. to sie calkowicie z celem mija.
wszystkie czynnosci i tak wykonuja skrypty... wiec po co tracic na nie czas?
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 21 22:42
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
uhum...
jak patrzec na uo przez pryzmat gry z innymi, kiedy kazdy wlacza makro i sie odzywa tylko jak sie go po imieniu zawola, bo mu wtedy makro sygnal dziewkowu puszcza, ze cos jest nie tak?
siedza 3 osoby u krawca, kazdy makro ma wlaczone... i gdzie sie tu wyraza ta gra z innymi? z innymi botami chciales powiedziec?
gdyby usunac ten element przydluegiego koksu, ktory jest zwyczajnym martnotrawieniem czasu, energii i pieniedzy, faktycznie mozna by sie bylo skupic na GRZE multi PLAYER.
a i czas na przyjemnosci zycia realnego by sie wydluzyl
dlugi czas koxu skilli rzemieslniczych nie sluzy nikomu i niczemu
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 22 19:28
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
tak tak. jest nawet taka psychologiczna zasada, wg ktorej wszyscy dzialacie.
jak ciezko do czegos dojsc, to zeby nie wyjsc na glupca z powodu zmarnowanego czasu zaczyna sie postrzegac sytuacje, poswiecony czas i energie za pozytywna. dlatego 'kocia fala' w wojsku robi z czlowieka 'lepszego' zolnierza. a w kazdym badz razie zolnierza do armii bardziej przychylnego.
bzdura totalna.
wlaczasz 3 skrypty i moze tak caly dzien hulac komp, a 'gracz' moze w tym czasie... robic cokolwiek, byle byl w stanie w 4 minuty do klawiatury dobiec. do tego 'nakaz' kontrolowania sytuacji w grze...
i czym sie taka sytuacja rozni od tej, gdy skill mozna skoxac w 1h?
argument z podpisami byl ok. wiec moja propozycja jest nastepujaca: przyspieszony gain skilli do 70. od 70 tak jak jest.
|
| There is no spoon
|
RespekT | 2008, wrz 22 21:58
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 2
Ziemia | |
nie spodziewalem sie, ze cokolwiek sie ruszy w tym temacie. tak jak napisalem... psychologia. oczywiste, ze gracze, ktorzy juz maja skoxane postacie beda przeciwne, a za beda tylko gracze mlodzi/ z nowymi postaciami. oczywiste, aczkolwiek zastanawiajace.
uwazam za ... zbyteczne tracenie czasu na wykonywanie czynnosci, ktore i tak wykonuja za gracza rozne programy.
|
| There is no spoon | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|