|
|
Anthar | 2008, wrz 24 15:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Przy 50/10/10 młodzi nie doznaliby szoku "Dlaczego nie rośnie dalej?"- bo teraz mają takie wrażenie.
Ja osobiście jeśli sam się nie prosze (przy statach 45/20/45) o łomot i *yoink* to w łatwy sposób mogę tego uniknąć. Z doświadczenia wiem że full loot może czasem flustrować młodzików, ale ich nie odstrasza, za to odstraszają gainy, które zmuszają do 1,5 roku koksu. Dla niektórych siedzenie przed komputerem od 8-14 godzin dziennie jest normą, natomiast dla innych są to progi niemożliwe- dla takich MW nie istnieje, gdyż są skazani na porażkę... (albo na kilka lat koksu, po 3-6 godzin dziennie)
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 24 22:33
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
"Mam seconda. Staty ustawilem 45/10/10 - w 3-4 dni byl juz taki - 48/35/10 na samym rybaku"
Świetnie, siedząc przed kompem całe dnie i zabawiając się w internecie, udało Ci się skoksać trochę staty. Mi chodzi natomiast o to, żeby przyspieszyć gain i żeby gra nie polegała na 90% makro, 5% łażenia po składniki itp., 5% dokarmianiu się. Jeśli by przyspieszyć gain, starsze postacie nie zmieniły by się, nadal by wymiatały- a młodsze mogły nieco szybciej do nich dołączyć- to i tak pozostaje rok koksu żeby się pobawić w pvp- nie wiem jak dla was, ale dla mnie rok siedzenia przed komputerem, po 6 godzin, to nie jest podanie gotowej postaci na tacy...
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 25 19:18
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Co do zmian dla noobów.
- klątwa nooba- naprawdę, dużo to daje... Jak miałem 20 lat i spotykałem zabójców, to i tak przeważnie padałem, bo zanim zobaczą, zabijają. - nooblandia- to bardziej przeszkadza, aniżeli pomaga. 10k to dosyć sporo, a w nooblandi nie da się skutecznie koksać (brak dobrych rzemieślników- brak towaru, brak zwojów magii do koksu.) - bronie treningowe (Tyle wnoszą, że i tak wszyscy używają normalnych) - więcej złota na początek (za 2000 złota przy tych cenach, można co najwyżej jedzenie kupić)
Prawda jest taka, że noob jest uwalony xD- bez pomocy starszych graczy (oczywiście zależy od profesji) często może mieć duże problemy, szczególnie na wyspie noobów, gdzie wszystko jest trudniejsze. Co do pieniędzy, to waluta też nie jest zbyt wyważona, gdyż starzy gracze narzekają na brak wartości i nadmiar złota, a młodzi liczą się z każdym groszem. W efekcie jedni stawiają dziesiątki domów, a drudzy próbują zarobić (dosłownie) na chleb.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 25 19:40
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
O czym ty gadasz? O klimacie na forum? Nie chodzi mi o szybsze tyle o szybsze gainy, co poprostu o ułatwienie życia młodym. Nie dlatego ulepszenie, bo chce żeby było mi łatwiej, bo ja już mam swoją postać, ale żeby wprowadzić jakieś przemyślane zmiany (nie jak wyspa noobów, która z początku była bardzo dobrym rozwiązaniem, ale z czasem coraz mniejsza ilość noobów zaczeła doskwierać tamtejszemu treningowi, nie było już od kogo kupic broni, mikstur itd.) Może zmiejszyć koszty niektórych produktów w sklepie, takich jak żywność itp.?- a to z tego powodu, że 85% graczy na serwie, to skoksane ostro postacie, które za nic mają złoto, a reszta to nooby, które przeważnie tracą swój majątek wydając na drobne zakupy) Podkreślam raz jeszcze, że nie chodzi mi o konkretne zmiejszanie cen/szybsze gainy, a o polepszenie życia nowych graczy. Dodam że wyspe, klątwe nooba i bronie treningowe, można zastąpić jednym, ale za to przemyślanym pomysłem.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 25 20:00
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Napewno przeczytałeś mój cały post? : / Pisze przecież że nie chodzi mi o zmniejszenie ceny żywności, a o wprowadzenie szeregu zmian ułatwiających młodym graczom początki...
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 26 15:19
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
"Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac." - No i dobrze, niech przybędzie zabójców pod Britanie, wole żeby było w mieście sporo ludzi, a na obrzeżach zabójcy, aniżeli dwie osoby na całe miasto i na tym koniec. Jak znajdą się zabójcy pod miastem, to i praworządni się znajdą, którzy będą chcieli zawalczyć- oni będą walczyć, zabijać się za miastem/na jego obrzeżach, a reszta będzie w miastach przesiadywała.- Jak dla mnie prosta i owocna zmiana.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 27 14:55
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Hmm... tak sobie myśle, może by stworzyć nooblandie na kontynencie? Albo zamienić jakieś miasto na miasteczko szkolenia noobów?- wtedy nooby (do 22roku) by miały kontakt ze światem (zwoje, mikstury, bronie) a gracze 22+ nie mieliby wstępu do miasta. Co to by dało?- Nooby cieszyły by się ze swojego miejsca na ziemi (dobrze zaopatrzonego i bezpiecznego) a i handel by kwitł myślę, przy takim obrocie spraw. Co wy na to, czy ten pomysł jest możliwy do realizacji?
|
| Pozdr, Anthar!
|
alacer | 2008, wrz 24 21:56
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
wlasnie czytalem temat, ( aktualnie zamknięty z [powodu klotni) o propie dotyczacym dexa i zaleznosci w trafialnosci od tego. W swietle tamtego tematu jestem za drobnym przyspieszeniem gainów. Nie widze na razie minusów.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|