|
|
3,1415... | 2008, wrz 25 19:53
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 19 |
z tego co wiem mozna kupic 10 chleba, surówek, soku i ciastek za mniej niz 1k, wiec zostaje jeszcze 1k na gre. Ilośc pieniedzy na początek już została zwiekszona 4x (liczac pieniadze zostale po kupnie jedzenia), wczesniej (przed zmiana z jedzenie) dostawalo sie 250gp. |
|
3,1415... | 2008, wrz 25 20:08
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, lis 19 |
[quote='Anthar'] Napewno przeczytałeś mój cały post? : / Pisze przecież że nie chodzi mi o zmniejszenie ceny żywności, a o wprowadzenie szeregu zmian ułatwiających młodym graczom początki... [/quote]
Może zmiejszyć koszty niektórych produktów w sklepie, takich jak żywność itp.?- a to z tego powodu, że 85% graczy na serwie... [/quote]
Chodziło mi o to, że pieniedzy jest dość na początek i jeśli tylko bedzie sie cwiczyc umiejetnosc, a nie jak to napisal Fable leciec odrazu na mobki (choc i tak mozna zarobic) to na wszystko wystarcza.
Co do szybkosci koxu, to taki jest ten serwer i nic sie na to nie poradzi.
Zauważcie, że co jakakolwiek zmiana to zawsze znajdzie sie ktos kto napisze, ze zmniejszy to tylko liczbe graczy. Przyspieszy sie kox >-bedzie za łatwo >- młodzi nie bedą grać Gainy zostaną >-jest za trudno >- młodzi nie bedą grać a mimo wszystko onlina wciaz jest na stałym poziomie. |
|
Achaja | 2008, wrz 26 01:26
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Nibylandia | |
Po pierwsze primo serw nie istnieje od wczoraj tylko ladne pare lat a podania nadala sa skladane i online przyzwoity wiec nie wiem co Ci nie pasuje. Po drugie primo jak zniszczysz miasta i zostawisz 4 w ktorych beda jakies tam npc-e to tym bardziej mlodzi sie przestrasza gdyz pvp przeniesie sie pod te miasta wiedzac ze tam najwiecej ludzi bedzie latac. Po trzecie primo ULTIMO....Polskie serwy cechuja sie tym ze maja wolne gainy i sa w miare "klimatyczne"... masz pelno fun serwow zagranicznych na ktorych mozesz grac tylko.... wycwiczysz sie w tydzien a w drugi zdobedziesz wszystkie artefakty i co dalej...nuda i niechec do gry? Badzmy powazni nie zrobisz tu rewolucji/cudu i chodzbys nie wiem jak sie staral nie sprawisz iz online sie drastycznie podniesie. Ludzie cenia MW za to wlasnie ze jest ciezko... mowisz ze nowi ludzie by doszli po takich zmianach... pewny jestes?? Bo ja jestem pewna ze wiekszosc starych graczy by odpuscila sobie gre w ktorej osoba nowa osiaga w miesiac to co oni w pare lat.... Pozdrawiam
|
| [nGz]: mam dosc tych prvow zeby zrobic cos z twoja niedojrzala wyobraznia img242.imageshack.us/my.php?image=uo0033xv3.jpg
|
alacer | 2008, wrz 24 21:56
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
wlasnie czytalem temat, ( aktualnie zamknięty z [powodu klotni) o propie dotyczacym dexa i zaleznosci w trafialnosci od tego. W swietle tamtego tematu jestem za drobnym przyspieszeniem gainów. Nie widze na razie minusów.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
alacer | 2008, wrz 29 23:54
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
proponuje dodac do FAQ i wszedzie gdzie pojawia sie okreslenie "startowe" ze kiedys bylo 200gp
Respekt - koks do 70 jest szybki, niemal wszystkiego.
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
alacer | 2008, paź 7 16:07
|
|
|
![](data/avatars/509.jpg) |
|
| Orgast De'Forge | |
|
2006, paź 24
Budka telefo... | |
i pamietaj ze to Twoje dziecie bedzie kiedys mordercą
|
| Krocząc Mroczną Doliną Zła Się Nie Ulęknę
|
Anthar | 2008, wrz 23 19:37
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Nie chodzi o 70% umiejętności, bo każdy może sobie skoksać jedną umiejętność w dwa dni. Chodzi o długotrwały i "stały" koks i sposób na względne "wyrównanie" poziomu graczy.
Zresztą, niema co gadać, skoro dwie, trzy osoby co najwyżej rozumieją problem. Może wy macie jakieś propozycje, starsi i bardziej doświadczeni gracze, chcący zwiększyć online i zdobyć nowych graczy, pozostawiając przyjemność z gry.
|
| Pozdr, Anthar!
|
Anthar | 2008, wrz 23 17:53
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2011, cze 2 |
Ja sprawę postrzegam tak- wbiłem magiem 45 int. i zastanawiam się czy dalej grać w UO. Powód- wszędzie biegają skoksane postacie, a te słabsze albo w domkach, albo w sklepikach na makro jadą. Oczywiście, biorąc pod uwagę postać która ma 35+ lat, cieszy się z gry, ponieważ zawsze ma z kim zawalczyć- ogólnie, ciekawy byt. Natomiast postacie słabsze, albo postanowią koksać i za rok, półtora spróbują zmierzyć się z lepszymi (w tym wypadku przybędzie może 5 osób skoksanych na stałe przez rok xP) albo, jak reszta, powoli zaczną się wykruszać. Problemu nie widzą starsi gracze, chyba że zechcą sobie zrobić nową postać, albo poczekają jeszcze troszkę, i zobaczą że coraz mniej graczy będzie na serwie. Ja, osobiście, poznałem na wyspie noobów ciekawych kompanów, lecz z biegiem czasu przestałem ich widywać. Gdy przypłynąłem na kontynent, z 20 znajomych postaci na wyspie, przez dwa miesiące gry spotkałem dwie z nich- teraz już gra tylko jedna. Oczywiście można rzec "Uninstal/Zmień serw"- ale chodzi o to, żeby MW stało się przyjemne dla każdego, dla każdego dostępne. Może gdybym pare lat temu zaczął grę, tak jak większość z was, kontynuował bym swoją przygodę z UO, ale biorąc pod uwagę że zewsząd otaczają mnie prawie perfekcyjne postacie, mówiące mi że czeka mnie półtora roku gry, zanim zechce się z nimi zmierzyć, sami rozumiecie? ; )
|
| Pozdr, Anthar! | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|