|
|
Core | 2010, sie 20 09:19
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
To moze zacznij od siebie.
|
| Poziom niektórych graczy: "eee napewno bym neichical nic na podobe z tego filmiku UO to nie "rrznij i siekaj" "
|
down | 2010, sie 20 10:34 | 2010, sie 20 10:36
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
bytom | |
Lucas bardzo dziwne. Byłem tam widziałem. I nie wrogowie tam latali tylko ja. hirek bronil zwloki, zawolalem gm aby patrzył co robicie, wiec nei pierdziel glupot. Ja miałem identyczną sytuację z barelem. Ja disko i jeszcze jedna osoba zamknelismy hirka w domku, a on bronil zwloki. Kazdy z nas dostal po 96h paki, a hirek zostal oddany barelowi i proszę cię skończ płakać, bo jesteś ŻALOSNY
|
| cu :*
|
down | 2010, sie 20 11:58 | 2010, sie 20 12:07
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
bytom | |
Lucas ja tam caly czas byłem na hidzie, więc sobie nie wkręcaj. Widziałem całą akcję jak zaciągaliście go do domku i zamilcz. Najbardziej boli cię to, że nie będziesz mógł pograć w uo przez 96h. Przez ten czas wyjdz z domu i poznaj nowych ludzi a nie ciągle kumple z uo. Pozdro dla ciebie
ps. Kiedy ty chodzisz do roboty jak ty ciągle online jestes, no chyba że dlugopisy skladasz w domu
|
| cu :*
|
furiat | 2010, sie 20 09:33 | 2010, sie 20 09:39
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2019, lis 14
stolica | |
Ja zawsze slyszalem, ze to Lucas pierwszy do psucia questow itp, ale nie wiem. 1 post Wintersa jest kluczowy dla tego serwera. VerV sie imho dobrze zachowal, jezeli naprawdę bylo wykorzystanie mechaniki.
@Re.down: czyli wciagneliscie hirke do swojego domku, ktory stal tam od dawna? jak tak, to faktycznie dziwne. poza tym, za chamstwo tez powinny byc jaile, a nawet bany. gracz sie sam nie wychowa :
|
| tematy uzytkownika lotysman:
Rebelia znów buguje part-1 Rebelia znów buguje part-2
Polecam :)
|
Kadil | 2010, sie 20 08:54 | 2010, sie 20 09:03
|
|
|
|
| Sanaya Lax | |
|
2009, lut 7
Ostrołęka | |
Moim zdaniem wyglądało to tak:
1. Padł Andrzej 2. Hiryu chroni zwłoki 3. Mariusz stawia dom, aby zaciągnąć Hiryu, które chroni zwłoki do domu 4. Hiryu zostaje zaciągnięte do domu 5. Mariusz grabi Andrzeja 6. Hiryu zostaje zabity w domku, przy czym utrudnia wskrzeszenie, bo trzeba szukać włama.
Moim zdaniem, wykorzystanie mechaniki gry nastąpiło w punkcie nr. 4.
Po zaciągnięciu Hiryu do domu, nie miał najmniejszego problemu z zgrabieniem celu. |
|
Lucaveli | 2010, sie 20 08:35
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Dzien dobry, na starcie chcialbym powiedziec, ze to nie jest zaden placz, tylko moje spostrzezenia, co do sytuacji jaka wczoraj mnie spotkala.
Zabilismy wczoraj pewnego gracza, wciagajac jego hirke do domku i tam nastepnie bijac. Nasz PM, VerV, dopatrzyl sie w tym wykorzystywanie jakiejs mechaniki (?), ale mniejsza o to, GM zawsze ma racje.
Najbardziej mnie boli to, co nasz PM dalej robil, mianowicie:
- Zapewne wlasciciel hirki zglosil, ze mu uprzykrzamy gre i do dziela wzial sie VerV, jego reakcja na to?
Dal mi frozena, podczas gdy wrogowie latali w okol mnie. (wtf?)
- Gdy juz wrzucil mnie do wiezienia, poczul zapewne jakies wspolczucie dla gracza.
Czemu VerV otworzyl drzwi domku, by ten mogl sobie wskrzesic hiryu? :|
Rozumiem, ze VerV chce wykonywac swoje obowiazki jak najlepiej i bardzo sie w to wczuwa, lecz to juz raczej jest przekroczenie pewnej lini. Co ma na celu ingerowanie w gre graczy przez GM'ow? aby zniechecic graczy do gry? Jak GM stwierdzi, ze byla jakas mechanika/przekroczenie, to niech wrzuca odrazu do wiezienia, a nie odwala szopki z zamrazaniem gracza, czy tez nastepnie otwierajac mu drzwi.
Dziekuje.
|
| Dzień dobry.
|
Lucaveli | 2010, sie 20 09:15 | 2010, sie 20 09:15
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
Huh, gdyby inni tak nie robili, to pewnie i ja bym nie robil, czyste odwdzieczenie.
Kadil, w bajce tej osoby pewnie tak bylo, aby VerV w to uwierzyl i dal mi wiezienie.
|
| Dzień dobry.
|
Lucaveli | 2010, sie 20 09:20
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 3
Ostrołęka | |
I co to da? ze ja nie bede zabijal, a inni beda?
|
| Dzień dobry. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|