|
|
Godrik | 2008, mar 5 17:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
z czasem gdy wzbogacisz sie w doswiadczenie i przedmioty zdecydujesz czy chcesz zajac sie gra pvp/pvm i skasujesz skille rzemieslnicze bo nie bedziesz juz ich potrzebowac albo dalej bedziesz siedziec w miescie i walic mlotkiem w kowadlo. wszystko zalezy od ciebie ;] ale z doswiadczenia wiem ze zdecydujesz sie usunac wszystkie crafterskie skille kosztem hida poisa i stealtha lub jakiejs podklasy wojownika.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
Godrik | 2008, mar 5 17:24
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, sty 20
Warszawa | |
sens robienia kowala jest, zwlaszcza gdy bedzie mial rownoczesnie gornictwo, bedzie mogl nakopac a potem wykuc tyle puszek ile mu sie podoba, zrobic sobie zapasow i skasowac kowalstwo razem z gornictwem. Bo nie latwo bedzie mu znalesc osobe ktorej bedzie sie chcialo kuc dla niego sprzet.
|
| I'm too smooth, you never see me coming, I`m never in a hurry, I'm just moving fast.
|
Kalinex | 2008, mar 5 15:48
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lip 16
Lublin | |
JA bym kopiąc rude koxal wiedzę o broni, a kując koxal hida. Po prostu więcej wiedzo broni, szybszy kox kowalstwa.
|
| ............../´—/)........... (\\—`\\........ ............/....//........... ....\\\....\\......... .........../....//............ .....\\\....\\.......... ...../´—/..../´—\.........../— `\\....\\—`\\..... .././.../..../..../.|_......_| .\\....\\....\...\\.\\... (.(....(....(..../.)..)..(..(. \\....)....).....).)....... .\\................\\/.../....\\. ..\\/................/..... ..\\................. /........\\................../..... ....\\..............(.......... ..)............../.... ......\\.............\\......... ../............/.....
|
Kooraliko | 2008, mar 5 17:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 25
Ostrołęka | |
Mam 50 str 15 dexa i moje pytanie jest takie czy dalej koxac gornika czy isc koxac(50 walki i 50 takty) |
|
Kooraliko | 2008, mar 5 18:06 | 2008, mar 5 18:07
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2009, kwi 25
Ostrołęka | |
To moze koxac dalej hid + muza,skoxalem na tym 2 dexa narazie Tylko do ilu |
|
larz | 2008, mar 4 22:43
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Ostrołęka | |
Jesli zrobisz elfa to 45/10/10, a nie 10/45/10
|
| Sortris napisał: "Dla ludzi, którzy tworzą takie tematy, jak już kiedyś pisałem, powinien być perm, śmierć w realu i skazanie do Piekła, z uprzednim podpisaniem papierka na oddanie chorym narządów z wyjątkiem mózgu."
|
Manti | 2008, mar 1 11:04
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Jako, że udało mi się dostać na server to chciałbym nauczyć się jeszcze efektywnie grać w UO. Prosiłbym doświadczonych graczy by napisali jakieś tipsy i porady dla nowych i wytłumaczenia pewnych umiejętności. A mianowicie doe mnie pytania to:
1 Jak się skryptuje w EasyUO i szuakłem już wiele tematów tu, czytałem temat makro makro makro i nic on nie mówi jak tworzyć a podaje tylko gotowe, więc jak ktoś ma link do instrukcji tworzenia po polsku lub mógłby napisać to byłbym wdzięczny.
2 Jak używać programu UO Auto-map bo włączam go i ciągle wyskakuj mi okienka, że nie jest skonfigurowany i mogę poświęcić miejse na dysku w zamian za szybkość działania zapiuje to i potem to samo znowu wyskakuje i tak w kółko.
3 Jak rozłożyć statystyki dla magów lub rzemieślników bo akurat te 2 profesje by mnie interesowały? Chciałbym dowiedzieć się gdzie co kupować co byłoby potrzebne do trenowania. Także początkowe buildy byłby mile widziane, czyli jak statystyki i jakie umiejętności są przydatne dla jakich klas?
4 Kolejnie na początku mamy możliwość wybrania 3 umiejętności i 100 punktów do rozdania to daje się tylko 2 po 50 i żadnej 3 czy 3 każda po trochę punktów czy jak?
5 Trochę o mechanice gry też chciałbym się dowiedzieć czyli jaka statystyka na co wpływa i czy np chcąc być magiem mogę ćwiczyć walkę mieczem i potem walczyć mieczem i czarami?
Z góry dzięki za odpowiedzi i prosiłbym o nie pisanie typu to było w tym a w tym temacie a dany temat ma 20 stron. Dajcie link do tej części tematu o którym mówicie i z chęcią sobie poczytam. Pozdrowienia, Manti. |
|
Manti | 2008, mar 4 18:02 | 2008, mar 4 18:03
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Mam takie pytanie, tworzę krasnoluda płatnerza-wojownika. Aktualnie mam stat 45/17/10 czy powinienem podbić dex jeszcze do góry ewentualnie inne współczynniki żeby nosić jakiś dobry pancerz? I jakie umiejętności przydają się dla wojownika i jak je ćwiczyć? Ma aktualnie 78% fishing 50% odporności na magię 50% kowalstwa... I jeśli można to podpowiedzcie jakąś dobrą broń dla krasnoluda pod str bo na tym współczynniku chcę się głównie skupić.
Z góry dziękuję za pomoc. | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|