|
|
Rez | 2010, sty 17 12:49
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie wiem skad wam sie wziol ten taki ostry klimat na dm , ja sie tam loguje ... I dostaje takiego samego ganka jak na mw nikt sie mnie nie pyta czy moze mnie zabic czy oddam mu przedmioty ... Jedyne czym DM powala MW to 4 aktywnych bardzo dobrych skrypterow i online 100+ |
|
Safar | 2010, sty 13 18:56
|
|
|
|
|
| Safar | |
|
2006, lis 6 |
A ja poprę autora tego posta. Na mw klimat ginie i nie zwalajcie na jaile , bo sam klimaciłem i znalem ogrom osób które potrafiły hurtowo ,,produkować emoty\'\' nie będąc nigdy w jailu. Pamiętam jak jeszcze półtora roku temu robiąc questy dla graczy czuć bylo ich zaangażowanie. Nawet gildie nastawione stricte na pvp takie jak chs potrafily zaskoczyć odrywaniem swoich postaci. Teraz mam wrażenie , że nikomu już się nie chce. Panował balans miedzy ,,koxami\'\' a klimaciarzami co nie definiowalo jakos konkretnie natury serwera . Co prawda założenia poczatkowe były związane głównie z pvp , jednakże temu wszystkiemu towarzyszyła jakaś otoczka klimatu co dodawało grze uroku. Dziś jedynym miejscem w którym czuć ,,to coś\'\' jest wyspa początkujących. To samo tyczy sie poziomu graczy , który również spadł poniżej normy.Ci ,,z wyższej półki\'\' coraz częściej rezygnują... Nie mam już sił pisać na ten temat więcej , bo wiem , ze tego typu apele raczej nic nie wniosą. Nikogo nie zmusi się trzymania klimatu , jednak naprawdę miło byłoby tak jak kiedyś, zobaczyć porywczego krasnoluda kłócącego sie z dumnym elfem. Młodego poszukiwacza przygód szukającego kompanii w celu zabicia licza, czającego się na pobliskim cmentarzu , oraz wielu innych scen z którymi spotykamy się w naszym wirtualnym świecie coraz rzadziej.
P.S Jeżeli ktoś z was ma jakieś wizje dotyczące rozwoju klimatu niech śmiało umieszcza je na forum - gwarantuje moje poparcie (oczywiście jeżeli owa idea będzie sensowna )
|
| ,,Lepiej umrzeć na stojąco niż życ na kolanach... ''
|
Sima | 2010, sty 13 21:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Świony - Tró... | |
Popieram. Klimatu mało na serwerze. Gram od niecałego roku i przyznam, po napisaniu podania spodziewałem się większej miary realiów fantasy. Cóż, sam dałem się w końcu wciągnąć w pewne utarte reguły, ale przynajmniej staram się trzymać ramy klimatu, robiąc sobie jakieś ciekawsze bindy (na te najczęstsze wypowiedzi u vendorów) czy odzywając się do członków gildii.
Klimat umarł też po części z powodu PvP, na którym wielu nie zastanawia się, czy coś powiedzieć. Dobrze to rozumiem, bo w czasie, jak coś piszesz, mag, do którego chcesz się odezwać, już składa Des Mani albo An Ex`a, woj analogicznie nie chowa broni. Niewielu jak dotąd mnie zabiło, ale wiem, że spotkania z redami nie należą do przyjemnych i sam zwykle wtedy uciekam (w sumie tylko raz udało mi się, i to lakonicznie, parę słów zamienić, i to z konieczności, żeby przeżyć... ).
Warto byłoby przywrócić klimat. Wiem że to ciężkie, dlatego myślę, że przydałaby się burza mózgów na ten temat. Moja propozycja - niepisany, honorowy układ między nami, graczami, że jakaś ustalona strefa będzie ogniskiem gry "klimatycznej", gdzie najpierw będzie się pytać, a potem zabijać. Spodziewam się zaraz komentarzy, że taka "honorowa" umowa jest na MW niestety nierealna... Ale może jednak ktoś potrafi stanąć ponad tym wszystkim.
Kończę te marne wywody...
|
| "Każdy wojownik dupa, gdy wrogów kupa."
|
Sima | 2010, sty 15 19:36
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Świony - Tró... | |
Może właśnie dlatego istnieją obydwa te serwery. Dla ludzi o różnym podejściu do gry. Za dużo klimatu - odganiasz koksów (nie wiem czemu), za mało klimatu - odganiasz klimaciarzy. Ideą jest zachowanie optimum, by wielu ludzi chciało grać. Ale UO to jednak RPG, wobec czego wypadałoby przynajmniej pewne ramy zachować. Inaczej może dojść kiedyś do sytuacji, że od serwerów typu "ultra hiper szybki gain" MW będzie się odróżniać tempem gaina właśnie. A taka gra zbyt szybko się nudzi, niestety.
Wznawiając listę osób, którym zależy na klimacie: 4. Tharuu (N`Arquette)
Dzięki za zrozumienie. Co do jednej postaci na koncie - nie wypowiem się, bo ilość czasu, jaki poświęcam na grę i tak na razie nie pozwala mi na szkolenie kolejnych. Ale bądź co bądź argumenty o pozostawieniu 3 z powodu ilości czasu, jaki gracze już w to włożyli bardzo mnie przekonuje ,więc nie będę bronił tego pomysłu.
I PO CO TE WSZYSTKIE RYGORYSTYCZNE OGRANICZENIA PRZY REKRUTACJI, SKORO I TAK POTEM TO NIC NIE WNOSI.
|
| "Każdy wojownik dupa, gdy wrogów kupa."
|
Sinner | 2010, sty 14 15:06
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
Nie wiem czy to sprawa tego posta czy może też ten gracz od dawna klimaci, ale dziś miałem przyjemność zamienić parę zdań z niejakim Gnop'em Keh'iem. Zaczęło się od pytania gdzie jest pewien najemnik a dalej krótka rozmowa o gildiach , zbrojach i innych rzeczach w klimacie fantasy. Było to miłe dla oka patrząc jak piksele układają się w słowa inne niż *yoink* czy *an ex por*. Widać jest jeszcze cząstka ludzi (nie koniecznie na noobie) którzy potrafią. Więc co blokuje resztę?
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
Sinner | 2010, sty 14 23:14
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
łącze się
1.Sarmmer ;]
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
Sinner | 2010, sty 15 08:02
|
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25
Pruszków | |
Kiedyś może będzie klimat ale teraz się nie zapowiada, co pokazuję stosunek niektórych osób...
|
| ''Czy jest coś gorszego niżeli śmierć? Życie, jeśli pragniesz umrzeć.''
Seneka Młodszy
|
Skipperro | 2010, sty 13 16:01 | 2010, sty 13 16:02
|
|
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, lip 23
Monachium | |
Witam
W Ultimę gram, prawie od początku jej istnienia, od 1999 roku. Sporo czasu spędziłem również na MW, jednak mniej więcej od półtora roku miałem przerwę w grach komputerowych w ogóle. Teraz znowu mam czas i zachciałem znów poczuć klimat UO, a że bardzo ceniłem sobie MW jako klimatyczny, dobrze oskryptowany, innowacyjny i sprawny technicznie Shard, złożyłem podanie o konto, od kilku dni kieruję losami swojej nowo stworzonej postaci i... mam wrażenie, że coś mi gdzieś umknęło...
Czy Mysterious World przestał być nagle po tym roku nastawiony na klimat fantasy? Czy regulamin już graczy nie obowiązuje? Gra tu w ogóle jeszcze ktoś nastawiony na miłe spędzanie czasu, zamiast na zawodowy kox?
Klimat? Widzę coś odwrotnego. Podchodzi do mojej postaci goły elf (obok drugi z toporem) i pyta "hej, ćwiczysz walkę?". Ja na to zagłębiam się w wywody, że kości mi chrupią, że noszę ten kij tylko do podtrzymywania starego ciała (gram magiem) i w moim wieku nie powinienem się tak przemęczać... wszystko ubrane w klimatyczne odniesienia, stylizowanym językiem, a odpowiedź? "mag też musi ćwiczyć bojówkę durniu". Ręce opadają. Owszem, moja postać ma umiejętność bojową, ale czy trzeba odzierać ją z romantyzmu?
Regulamin? Chyba przy zakładaniu konta dostałem starą wersję. Bo jak inaczej wyjaśnić fakt, że jedna postać otwarcie daje mi księgę ze swoim numerem GG, potem otwarcie proponuje, bym robił za pośrednika przy przekazywaniu tysięcy składników do mikstur, między dwoma postaciami z jej konta, a na koniec, gdy trafia za to do więzienia po prostu... loguje się na drugie konto!?
Liczy się coś poza koxem? Przez te parę dni jak tutaj gram widziałem wiele rozmów graczy... z reguły wyglądają tak: Spotyka się dwóch w banku i bez przywitania - bankier - balans - azuryt? - 3? - ta - a sniezne? - tez - balans - bankier - hej i idą w dwie różne strony. Wszystko załatwiane na GG lub IRCu, a w grze tylko kox. Jest to już do tego stopnia tragiczne, że prawie każdy spotkany przeze mnie gracz wydaje się ekspertem od tego co robić od jakiego poziomu umiejętności, jak się odżywiać i jak stosować sprytne sztuczki, żeby tylko skill szybciej się wbił, a nikt z nich nie wiedział nawet, że na MW istnieje, notabene świetny moim zdaniem, system zamówień u rzemieślników. Ani, że jak NPC mówi nagle "proszę pomóż mi", to jest to okazja do wykonania ciekawego questa.
Szczerze mówiąc - nie tego się spodziewałem wracają do Ultimy Online, prekursora MMORPG i ostoi fantasy, która w czasach rządzonych przez World of Warcraft zdaje się być tytułem dla prawdziwych pasjonatów. Mam głęboką nadzieję, że po prostu miałem pecha i trafiałem póki co na takich, a nie innych graczy, którzy po dogłębnym poznaniu mechanizmów UO zapomnieli o jej duchu.
Byłbym wdzięczny, gdybyście mnie uświadomili, co się stało. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|