|
|
Manti | 2008, mar 4 20:02 | 2008, mar 4 20:25
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Czy ewentualnie jeszcze jakieś porady odnośnie wojownika ktoś doda od siebie? I czy to zawsze lepiej brać 10/45/10 czy to tylko dla krasnoluda tak wygląda? |
|
Manti | 2008, mar 4 21:39
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
To mam jeszcze takie pytanko, czy da się zrobić postać coś w stylu łotrzyka, atakować z zaskoczenia używać trucizn walczyć sztyletem kraść itp i jak to zrobić znaczy jak staty dobrać i jakie umiejętności ewentualnie jak go trenować i czy wogóle taką postacią dałoby się grać?
Btw wybaczcie, że tak zasypuje pytaniami ale im więcej dowiem się teraz tym lepiej dla mnie bo nie zrobię potem błędów w tworzeniu postaci... |
|
Manti | 2008, mar 4 23:13
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A więc już podjąłem decyzję i trzymam się mojego krasia aktualnie mama staty45/20/10 i dalej bije dex na fish+hid skrypcie... Rezygnuje z kowala, tylko tyle zeby mining miec i kowala dla kasy i str podbicia. Wiec bedzie to woj z obuchami bo czytalem ze niszcza pancerze i sa dobre przeciwko graczom... Jesli ktos ma jakies rady co do takiej postaci to beda mile widziane.
Mam jednak kilka pytan? Mam juz 83% lowienia i czasami lowie kosci i czaszki, po co one sa? Tak samo czy jest mozliwosc zlowienia jeszcze czegos nowego? Jesli tak to prosilbym o napisanie co to daje i jak to jesc? |
|
Manti | 2008, mar 4 23:49
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Takie kolejne pytanko. Czy konia jucznego trzeba karmic czy cos z nim robic? I czy ma on jakis udzwig i jak mozna sprawdzic czy przkraczamy udzwig? |
|
Manti | 2008, mar 5 12:24
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
No więc założyłem 2 etapy rozwoju swojego krasnoluda, 1- to koks jako płatnerz, będę kuł i kopał rudę do tego łowił ryby wraz z trainem hide co daje niezły efekt do dex i str 2-zabiorę się za umiejętności do walki olewając rzemieślnicze jako że zakładam na tym poziomie zpory zasób gotówki i sprzętu
Mam też pytanie jak zapomina się skille? Znaczy wiem że używa się grzybów ale gdzie je dostać? Np da się na początkowej wyspie je dostać? I wpadłem na taki pomysł czy np gdy wybiorę się ze znajomym do lasy na trening to np on tankuje i zabija a ja go lecze i anatomie na nim ćwicze to czy to efektowne będzie do tych umiejetnosci? |
|
Manti | 2008, mar 5 12:48
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
A na czym polega ten kosk szpady? że biore jakis mieczyk bije wroga i zarazem mam wlaczone makro na anatomie+leczenie? |
|
Manti | 2008, mar 5 16:28
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
Tak sobie policzyłem i wyszło mi że chcę mieć więcej umiejętności niż mozna mieć Skillcap pozwala na 8 umiejętnopści na 100% a mi wychodzi więcej Co z tym zrobić? Z czego rezygnować ? |
|
Manti | 2008, mar 5 17:24
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2008, mar 7 |
To tak żeby się upewnić, aktualnie mam staty 45/20/10 i chcę skupić się na zarobieniu sporej sumki w złocie i wytrenowaniu str/dex. Skupić się chcę na skillach takich jak: kowalstwo i mining(str), fishing i hide(dex). Przy jakim stanie statsów proponujecie ruszyć do treningu bojowego czyli anatomia,leczenie,taktyka,walka,obrona,resist i zatruwanie(?).... Ewentualne uwagi w postaci jakichś buildów czy rad byłyby mile widziane. Może jakaś umiejętność nie pasuje tulub powinienem zamienić jakąś? Broń zakładam, że to będzie obuch chyba że macie jakąś lepszą propozycję... | | | | | | | | |
| | | |
|