|
|
Pigmej | 2012, sie 14 10:29
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Nie zgadzam sie na usuwanie parobow!! |
|
Thing | 2012, sie 17 12:34
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Tak sobie was czytam i czytam...Temat jest urozmaicenie rzemiosła, a wy piszecie o ożywieniu handlu i zatrzymywaniu młodych. Jakkolwiek ważne to osobne tematy. Natomiast jeśli chodzi o rzemiosło... Rzemiosło jest z definicji monotonne i w większości to i tak skrypt wszystko robi.
Można dodać kilka nowych przedmiotów do stworzenia, ale nie przez bezpośrednie dodanie do listy, ale jako schematy do zdobycia z mobów/questów/bulk orderów. IMHO bulk ordery najbardziej pasują do rzemiosła.
Można też pomyśleć nad systemem ulepszania przedmiotów. Jednak są tu poważne schody. Po pierwsze "katana +1" w UO jakoś nie wygląda ładnie. Po drugie takie coś wpłynie poważnie na dotychczasowy system expów i wymaga sporej pracy nad balansowanie całości.
Idąc dalej można dodać unikatowe kolorystycznie skóry/rudy do zdobycia z questów. Ale tutaj pojawia się problem zbyt kolorowej gry, czego póki co skutecznie unikamy.
Osobiście nie pogardziłbym możliwością nazwania własnych narzędzi. W końcu dla prawdziwego rzemieślnika jego własne narzędzia to świętość.
|
| Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
|
Wadim | 2012, sie 17 13:25
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 7 |
możemy dodac tak zwanego spoila Rzemiech ktory ma 4 skille rzemiechowe moze zaczarować potworka zwiekszajac jego dropa magoli/rudy/skor jakies inhch dziwnych rzeczy. Oprócz tego podczas spoilowania bedzie wypadało cos unikatowego dla rzemiecha jakies unikalne czesci schematy do jakichs przydatnych gadzetów np do stworzenia runicznego mlotka/narzedzi albo do stworzenia jakichs mechnaicnzych mobkow do wykoywania zadań. Moze jakis zwój portalu dla rzmeichow co by im ułatwil odkładanie rudy? Do tego uwazam ze fajnie by było dodać wiekszy drop rudy (rojala) w jaskiniach z silnymi potorwami np u wyrma czy exo Wtedy beda cale ekipy pilnowaly rzemiecha. Ba! nawetm ozemy poniesc sie fantazi i zrobic rifty w jaskini. Co 3 min bedzie wypadac jakas fala mobow a wtedy gornik musi zebrac najwiecej rudy dla siebi a ekipa go musi chronic |
|
Wojczi | 2012, sie 14 17:02
|
|
|
![](data/gifs/backgr/avatar_blank.gif) |
|
| Brak postaci | |
|
2014, gru 31
dom | |
Zgadzam sie z adim. Niewielu jest nowych graczy, ktorzy w ogole chca wyjsc z jakas inicjatywa dorobienia sie czegos samemu, chociaz ostatnio spotkalem 2 mlodych ktorzy odmowili materialnej pomocy a prosili bardziej o wiedze, to sie chwali. Sam kiedys wspomagalem mlodych ale juz tego nie robie? Dlaczego? Bo taki mlody zazwyczaj padnie 2 czy 3 razy i konczy przygode z uo, bo nie jest tutaj latwo sie na poczatku czegos dorobic. Nie ma najmniejszego sensu zatrzymywac takich graczy na sile bo, niestety uo nie jest dla nich Uo jest dla wytrwalych koxow, ktorzy potrafia sie zmobilizowac i spedzic kilkaset godzin aby samemu do czegos dojsc. Takich wlasnie graczy nam potrzeba, a nie takich co padna raz czy dwa i mowia "EEe, glupia ta gra"; krzyz na droge;] Nie zgadzam sie z Koscianym, ktory twierdzi ze gra na mw jest za trudna. Co takiego jest trudne? Kox zostal przyspieszony, sa gracze i Gmi ktorzy sluza swoim doswiadczeniem czy pomoca. Zeby sie szybko dorobic jako mlody wystarczy wbic alchemie czy gornictwo i NIE WIERZE ze nie bedzie zbytu na royal czy czerwone mikstury. Sam mam alchemika i wole takie rzeczy kupic, niz samemu krecic bo raz, ze oszczedzam czas a dwa moge wspomoc mlodego dajac mu zamowienie. Nie rozumiem tych wszystkich nowych pokolen graczy UO. Ja jak zaczynalem, nie mialem nikogo, a jak sam cos osiagnalem czy zdobylem to cieszylem sie jak dziecko i wolalem sam do tego dojsc niz zebrac w banku jak to wszyscy teraz robia.
|
| Stój z czarem w łapie po 10 minut - mów, że umiesz grać.
|
xthailen | 2012, sie 13 14:52
|
|
|
![](data/avatars/6655.jpg) |
|
| Dariss | |
|
2012, lut 24
Europa | |
Ja proponowalbym aby np bowcraft,alchemik,kowal i inni np po wykonaniu 10 exp mieli mozliwosc stworzenia wlasnego poblogoslawionego expa i mozliwosci nazwania go. Np. kowal przy 100% umiejetnosci i wykuciu 10exp (lub wiecej) katan nastepna tworzy exp poblogoslawiona ma mozliwosc nazwania itd alchemik przy 100% ma mozliwosc stworzenia butli exp poblogoslawionej i np ta butla ma 10 porcji lub wiecej(potem znika cos jak motylek) i tak dla kazdego zawodu.
|
| Jeśli chcesz mieć szczęśliwe życie, skup się na swoich celach, a nie na tym, czego oczekują od ciebie ludzie. --- Albert Einstein ----------------------------------- https://discord.com/invite/wkbYm8qQMP | | | | | | | |
| | | |
|